Panerai Only


Toolwatch toch?

9 likes

Erg blij met mijn nieuwe aankoop! panerai

24 likes

11 likes

Pam 00111

15 likes

177

15 likes

Ook mooi, welke modellen heb je eigenlijk. Volgens mij inmiddels een behoorlijke verzameling. :+1:

Mooi hoor, geniet ervan

1 like

valt wel mee :wink:

1 like

Ff rood en zwart!

12 likes

:zero: :two: :five: op Diaboliq Jaguar (auto) leer.

11 likes

Ik maakte altijd foto’s met mijn iPhone 7…vandaag cameraatje gekocht Fujix100F.
En ik moet zeggen dat er nog heel veel te leren valt :blush:

Deze met de iphone

Deze met de Fuji…

image

Foto’s zijn enkel uitgesneden rest niet bewerkt…

10 likes

Heerlijk om te fotograferen en net die foto te maken die er net even anders uit ziet!
veel plezier met de camera
Zelf heb ik een Olympus OMD ook een heerlijke camera.

1 like
22 likes

Ik zat filmpjes en plaatjes van pammetjes te kijken en daar viel mij wat vreemds op.

Ik kom ik youtube een filmpje tegen met een pam 24 met zo’n quick release systeem.
Op de case staat dat het een M serie is, dus uit 2010.

Nu staat er bij schaap in het tweedehands deel een pam 24 volgens hun uit 2017 (en ik meen ook een t op de case te kunnen zien). Maar bij deze zit de band weer vast met de geschroefde pinnen.

Hebben ze dit dan zo door elkaar gebruikt? Of zijn ze op een gegeven moment met dat quick release systeem weer gestopt?

Ik weet enkel dat de wat latere pam24 een quick systeem hebben gebruikt. Ik ben niet op de hoogte dat ze dat weer veranderd hebben. Zou best kunnen natuurlijk.

Wellicht is het model wat je gezien hebt de pam 1024. Die is niet voorzien van het quick release system.

2 likes

check :blush:

mijn moeder zou zeggen dat ik met mijn neus heb gekeken.

Maar wel apart dat ze weer terug zijn bij de schroefjes. Al moet ik zeggen dat ik die er wel gaver vin duit zien op zo’n horloge.

2 likes

Ben erg blij met dit systeem, werkt perfect, qua uiterlijk vind ik het niks uitmaken, daarbij kun je de schroefjes maar één kant zien.
Heb het enkel niet op mijn keramische exemplaar, maar ook geen idee of dat u überhaupt mogelijk is.

Het uiteindelijke systeem zou mijzelf niet zo uitmaken. De algemene conditie van de kast en bezel zou voor mij het belangrijkste zijn. Dit caliber ook goed te servicen dus ook daar geen echte zorgen.

Mooie combi :ok_hand:t2:

1 like

Dus nu weer terug naar schroefjes? Zo gingen ze bij sommige modellen ook van sandwich-dial weer naar painted (of andersom?). Of de base-modellen van 300m naar 100m. Als er nou een duidelijke reden voor de veranderingen was… Misschien moet Panerai eens een meer vaste koers gaan varen. Lijkt me beter voor de lange termijn.