PANGE horloges / Vierport

Ik heb Paul gevraagd om te zoeken naar een goede en betaalbare Panerai. Hij heeft hierbij mijn verwachtingen meer dan waargemaakt!
Paul gaf aan dat het budget dat ik opgaf misschien niet helemaal realistisch was, maar met slechts een kleine ophoging hiervan heb ik zo veel meer gekregen dan verwacht! Een ubercomplete set met 4 (!) OEM banden en zelfs de originele om-omdoos! Het horloge zelf is geweldig!!

4 likes

Wederom een horloge dat ik heeeeeeel lang zoek voor een zeer scherpe prijs bij Pangehorloges.nl gekocht.

Bedankt @vierport voor je geduld, communicatie, service en snelheid :raised_hands:

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14333735_10154573090277425_999676541951524336_n.jpg?oh=97caa3e5f506b99a6f71f4566cc1fed1&oe=58837056

4 likes

deze klatser komt ook van @vierport / pangehorloges

erg prettige deal, goede communicatie, gezellig gekletst over horloges ook

5 likes

Na met Paul contact gehad te hebben over een toekomstige wens werd de wens sneller dan verwacht realiteit. Met als resultaat een schitterend horloge om mijn pols.
Fijn en soepel contact en een meer dan prima service. @vierport, succes met jouw business!

1 like

Inmiddels een aantal malen met Paul zaken gedaan. Zo ook weer vandaag. Fijne vent, echte liefhebber en betrouwbaar. Zijn snel wisselende collectie is keurig geprijsd. Aanrader!

1 like

2e prettige deal met paul vierport pange!
Top!

Ook een leuke deal gehad met een mooie Grand Seiko, Oris ingeruild. Mooi aanbod van horloges en een echte horlogeliefhebber: :+1:

1 like

Vandaag de Breitling Aerospace EVO ingeruild bij @vierport. Was weer eens een top ontmoeting met een mede “watch aficionado”. :thumbsup:
De tijd vloog en zonder de “duty call” hadden we er nu nog gezeten :joy:
Bedankt voor de mooie deal en leuke ontmoeting Paul!

Een aanrader voor iedereen! :thumbsup:

Groet,
Ronald

De site werkt voor geen meter op de ipad??

Ik ga het kort houden: :+1::+1::+1:

Via via terechtgekomen op de website van Pange horloges. Vervolgens onderhandelt en een ontzettend mooie prijs kunnen krijgen voor een horloge.

Vandaag hadden we afgesproken en heb een Squale overgenomen van @vierport. Erg vriendelijke man met veel verstand van horloges. Naast zijn passie voor horloges van het hoger segment blijkt hij ook veel verstand te hebben van het modden van de seiko skx modellen!

2 likes

Super goed ervaring met @vierport.
Nette inruilprijs, vlotte communicatie en service.

Aanrader, zal niet de laatste keer zien dat we iets voor elkaar gaan betekenen.

1 like

Al meerder keren goede zaken gedaan met Paul / Pange horloges. Topper :+1::sunglasses::raised_hands:

2 likes

Mijn GS SBGW001 aan Paul verkocht. Helemaal top! Bedankt Paul en tot een volgende keer.

Sub 16610 bij Paul gekocht onder het genot van aan bakkie.
Ervaring gedeeld en zeker een aanrader😁

Op naar een volgende transactie

1 like

Een hele snelle deal met Paul gemaakt. Ik kocht het horloge van hem nog voordat hij het uberhaubt zelf binnen had, ook nog voor een keurige prijs. Tevens prima communicatie en verzending maakt het dat je met Paul (Pange Horloges) prima zaken kunt doen. Aanrader.

Afgelopen week een gezocht topic gemaakt voor een Omega smpc. @vierport stuurde me al snel een pb, en we waren er snel uit. 2 dagen later het horloge in huis. Het horloge is precies zoals beloofd. Nieuw en in de stickers. Prima zaken doen met Paul!

1 like

Ook hier weer een fijne ervaring gehad.
Goed zaken doen met Paul en fijn 1,5 uur geklets over horloges.

Tot de volgende ronde!

1 like

vandaag mijn Eterna Manufacture binnen gekregen, mooie deal, horloge nog mooier dan ik dacht en weer een prettige ervaring met Paul. Top :+1:

Ook hier zeer tevreden over paul @vierport.
Ik zag gisteravond op zijn site dat hij een Oris 65 binnen zou krijgen, dus even snel een berichtje gestuurd en waren er vrij snel uit en volgende ochtend meteen opgehaald.

Paul bedankt

1 like