Paraflex

Mooie RIOS band verkocht aan Rob, @paraflex. Vlekkeloze transactie, helemaal top!

1 like

Vandaag mijn mooie Rolex Explorer overgedragen aan Rob @paraflex. Wat een leuke ontmoeting, de tijd vloog voorbij, lekker enthousiast over horloges kletsen. De deal vooraf was heel snel en op een leuke manier rond. Aanrader dus! Rob, veel plezier met de Polar, en heel graag tot een volgende keer!

1 like

Vandaag een Rolex Explorer gekocht van Rob (@paraflex). Vlekkeloze transactie. Enthousiaste liefhebber waarmee de tijd voorbij vliegt. Rob is een betrouwbare (ver)koper die ik van harte kan aanbevelen.

1 like

Onlangs een mooie ruil mogen maken met Rob @paraflex. Prettig en vlot contact, Fijne ontmoeting, beide partijen blij, wat wil een mens nog meer :slight_smile:

Tot een volgende keer!

1 like

revanderpoel heeft mijn Rolex Submariner Date gekocht.

Vriendelijke man met kennis van zaken.

Top!

1 like

2 weken geleden een Speedy van Rob @Paraflex gekocht.
Zeer correcte verkoop, heldere afspraken, horloge zoals beschreven en in prachtige staat, + een leuke babbel!
Absolute aanrader!

1 like

Twee leren bandjes van B&R Bands aan Rob @Paraflex verkocht. Vlotte en vriendelijke communicatie, snelle betaling en netjes een berichtje bij ontvangst. Aanrader om zaken mee te doen! :slight_smile: :+1:

1 like

Vandaag heeft Rob a.k.a. @Paraflex een mooie Speedmaster van mij overgenomen. Rob is een vriendelijke en betrouwbare kerel waar je zonder aarzelen zaken mee kunt doen. Nog bedankt voor de koffie en veel plezier met de Speedy!

1 like

Vanmiddag op de koffie geweest bij Rob alias @Paraflex, lekker bakkie trouwens :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Ohh ja en een prachtig (nieuw) horloge meegenomen. We hebben nog een tijdje zitten keuvelen over horloges, kan natuurlijk niet anders. Rob is echt een liefhebber en een prima betrouwbare vent om afspraken mee te maken. Tot de volgende keer Rob :+1:.

1 like

Vandaag heeft Rob @Paraflex een horloge van mij overgekocht. We hebben de deal snel rond gemaakt en ook direct afgesproken. Duidelijk en prettig contact gehad.

Helaas niet veel kunnen kletsen over horloges met een lekker bakje koffie omdat ik even snel tussen de bedrijvigheid door met Rob heb afgesproken.

Rob komt zijn afspraken na en is een man van zijn woord en keurig op de afgesproken tijd! Ook van mijn kant kan ik Rob ten zeerste aanraden :+1:t3: Nogmaals bedankt :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan @Paraflex, snelle deal en geld was binnen voor ik er erg in had. Top deal dus, Rob tot de volgende :muscle:t2::ok_hand:t2:

Deal gedaan met @Paraflex, duidelijk communicatie en overboeking sneller dan het licht!
Leuk gesproken over de hobby. Top!
Volgende keer zeker weer :+1:

Horloge overgenomen van Paraflex. Nette deal gemaakt en het horloge was perfect zoals omschreven. Tevens kwam het supersnel en bomvrij verpakt bij me aan :slight_smile:
Aanrader :+1:

Mooie Explorer gekocht van @Paraflex.
Met fijn contact snel zaken kunnen doen, horloge voldeed helemaal aan de voorstelling in de advertentie.

Fijne vent en ook een echte liefhebber, bij de overdracht gezellig ook een kop koffie gedaan, helemaal top. Bedankt Rob! :+1:

1 like

Horloge gekocht van @paraflex.
Nadat we tot een deal waren gekomen via PB was het horloge snel op weg naar mij.
Horloge net zo mooi als beschreven.

Top!

2 likes

Horloge verkocht aan Paraflex. Binnen een dag was alles geregeld, betaling en verzending. Nette communicatie en snel betaald. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Rob. Geld stond meteen op de rekening en het ging erg soepel!

Ik zou zo weer zaken met hem doen.

1 like

Een vriend zonder HF in contact gebracht met @Paraflex voor de Tudor BB58.

Ik krijg al de hele avond foto’s van een onwijs blije man, dus nogmaals pluim voor Rob! :partying_face:

1 like

Bandje overgenomen van Rob aka @Paraflex.
Vlotte communicatie en dito afhandeling.
Bedankt Rob!

1 like

Ik heb een leuke GS ruildeal voorgesteld gekregen van @Paraflex . Het horloge was vliegensvlug verstuurd en perfect binnengekomen zoals beschreven. Altijd leuk om te kunnen vertrouwen op de eerlijkheid op HF, aanrader!