Paratrooper strap (+ inkoopactie)

Mooi kut, nu is die MM strap van Erika die ik heb niets meer waard…

Ah well. Dan houd ik hem maar

(Ding draagt top btw)

2 likes

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de Cheapestnato versie. Fijn dat er wat meer keus is in kleur. Ben benieuwd of de metalen keeper goed op zijn plek blijft zitten.

Geef zelf voorkeur aan de lusconstructie… laat ik het horloge tenminste niet vallen bij het omgespen :grin:
Wat dat betreft is die watchgecko een prijstechnisch aantrekkelijk.alternatief voor MN strap (hoewel niet customized qua lengte en stitching)

1 like

Hier óók een pb gestuurd! :sunglasses:

De bestelling is ondertussen de deur al uit.
Maar als er nog interesse is voor tenminste 5 banden, kan ik nog wel een bestelling nasturen (teller staat inmiddels al weer op 2 :grinning:).

2 likes

Komop lieve mensen: nog 3 bestellingen nodig voor de 2e bestelronde!!! :smiley:

Ik doe ook mee, heb je een pb gestuurd.

Inmiddels al weer voldoende belangstelling voor een tweede order.

Ik wil hierbij wel een deadline plaatsen voor de aanmeldingen (anders blijf ik straks bezig met een derde, vierde… bestelling :rofl:). Deadline: maandag 20 mei 18:00 uur.

Ook graag duidelijk aangeven welke band je wilt, in welke maat (de Paratrooper is er in 20 en 22mm).

De band komt inclusief de BTW en de korting (die tegen elkaar wegvallen) op $9,95. Omgerekend naar euro is dit €9,35. Reken hier een envelop en postzegel bij en de band komt in totaal op €10,50.

2 likes

Cool. Stuur je vanavond ff een peebee. Ik wil deze wel eens proberen.

Supertoffe actie Striker!

1 like

En vergeet de abominabele kwaliteit niet. Dit gaat Erika niet lang volhouden. Dezelfde kwaliteit voor een kwart van de prijs :grimacing:

4 likes

Ja heeft ze slim gedaan.

Zijn ze er ook met gematteerde gouden hardware? Dan wil ik wel mee doen.

2 likes

Ben benieuwd @Striker, zie de pb vanzelf verschijnen als er betaalt moet worden :+1:

Ander product met andere specs en dus gewoon een andere prijs. En of de kwaliteit van CNS hetzelfde, beter of slechter is moeten we nog gaan zien. Nog geen HF lid heeft de CNS strap in huis he…

2 likes

U heeft een PM, wil de James bond wel eens proberen :slight_smile:

Ik bedoelde meer dat de kwaliteit niet slechter kan. En als het dan een tientje kost, dan weet ik het wel :wink:

1 like

Dat schijnt wel vaker voor te komen in de horloge industrie… niets mis met mooie marge toch? Vraag & aanbod.

Toffe actie! Je hebt mijn pb

:grinning:

Misschien domme vraag maar zitten dit soort bandjes alleen maar vastgehaakt?
Wanneer domme vraag zullen er vast irritante antwoorden komen :slight_smile:

De Paratrooper zit inderdaad met een haakje vast (ik denk ook niet dat dit soort banden in de praktijk door paratroopers gebruikt worden, die hebben een hekel aan haakjes :slight_smile:. Note: de Franse paratroopers gebruik(t)en het blijkbaar wel, die nemen het niet zo nauw :rofl:). De SEAL zit wel teruggestoken:

3 likes

Yep.