Parnis is aangepakt door de Richemont groep

Eerder Breguet …

Parnis is bv een generieke naam die door talloze fabriekjes en workshops gebruikt wordt. In het ene horloge vind je haren en stof, het andere horloge kan weer prima zijn. Een gokje wat mij betreft.

1 like

Breguet is ook high end maar de absolute nummer 1 in de horological world is Patek Philippe. No doubt about it.

ok ok maar als ik een sieneesje koop met een seagulletje erin… ik bedoelde dus het kalibertje niet de kast en de plakkers en zo

onzin

so what? als je gaat kijken naar het aantal onwikkelde complikaties ed en vernieuwingen in de horlogerie is Patek toch maar een uitpersertje van oude ideeën, zoals zovelen …

Gelukkig bestaat er dan nog Parnis voor horologische hoogstandjes en vakmanschap pur sang.:sweat_smile:

1 like

3 likes

das een zwak weerwoord omdat je mijn stelling niet kunt weerleggen

hey veranderaar :slight_smile:

1 like

Ik ben het gewoon niet met je eens en dat mag
We agree to disagree.
Breguet is een prachtig merk dat al eeuwen mee gaat en veel te weeg heeft gebracht in de wereld van horloges, uurwerken en klokken. Ik ben er echter heilig van overtuigd dat Patek Philippe afgelopen eeuw met kop en schouders boven alles en iedereen uitsteekt. In mijn ogen het hoogst haalbare, the absolute king of horology. Perfectie in zijn puurste vorm. Ik denk dat vele het met mij eens zullen zijn. Jij mag een andere mening hebben That is totally fine with me.:+1:

2 likes

Oei, je hebt gelijk, verkeerd gekeken :flushed:. Maar ze blijven overpriced…

een belediging voor de echte clowns…

2 likes

Sorry! Je hebt gelijk! Ik maak het goed met je!

2 likes

pak dan un goeie :slight_smile:

3 likes

Ik ben zeer benieuwd of die film ook daadwerkelijk eng gaat zijn.

3 likes

ken er nog een … :slight_smile:

1 like

Het is maar een film, dus kan ik zoiets nooit eng vinden!

Ooit in de VS een spookhuis bezocht… dat was wel aardig spannend!

Ik heb 5 jaar geleden bij Canevaworld aan het Gardameer de nooduitgang gepakt uit het horrorhuis :sweat_smile:. Je moest onder de grond het rode lichtpuntje volgen, dit was je hele zicht. Dat terwijl er overal dingen op je af kwamen.

6 likes