Patek-bezitters?

En welk studentenbijbaantje heb je ook alweer? Damn son!!! :blush:

3 likes

Zooo mooi heh… kwijlll

1 like

@JTrapman staat met enige regelmaat aan de deur als ik een pizza besteld heb. Of dit toeval is of z’n professionaliteit hebben we eigenlijk nooit besproken :wink::pizza:

3 likes

Ondanks dat mij vrij weinig tot helemaal niets boeit wat jij van mij vindt, is dat je goed recht.

@aldindubo Doe nou effe een linkje naar dat bericht van Bert1 en laat Aston nou maar, dat is ook een drol.
Jij en ik snappen het echt, laat de rest maar lullen!

1 like

Doe hier maar even lezen poepie en laat je verbazen hoe buitensporig Bert1 te keer ging.:smile:

Ja, dat was een afgang voor sommige leden :joy: Ik zie dat het topic behoorlijk opgeschoond is. @BasNL is helaas niet meer actief.

1 like

@Bert1 is koning!

1 like

een miljoen, minimaal

Dat is een beetje het probleem wat die figuren met hun nepzooi veroorzaken.
Doordat er een constante vloedgolf van ééndagsvliegen met nepklokkies is ,kan het inderdaad gebeuren dat ‘‘the real deal’’ daardoor wat onaardige reacties krijgt.

In veel gevallen kan een andere aanpak voor wat betreft het aanmaken van een topic over een Patek gelijk voor duidelijkheid zorgen over de authenticiteit…(in geval van BasL was zijn topic in eerste instantie ook weer zo’n 13 in een dozijn)

Zo…jij kan ook overdrijven zeg!!!
Jansen & Jansen deed het voor een vierde van dat bedrag!!!

:’) he verdorie fout ingeschat

Sjongejonge. Blablablablabla

Waar blijven de foto’s van Pateks?

2 likes

Als het overduidelijk nep is kan je met de pek en veren komen. Maar, als ik de foto’s nog eens bekijk is daar in dit geval weinig aanleiding voor. Het zijn matige plaatjes, dat wel. Maar om nu iemand te verketteren om slechte foto’s …

Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen. Je hebt het wel over mensen die de geschiedenis van dit forum niet kennen.

Hooguit kan je Bas verwijten dat hij niet even de moeite genomen heeft in de FAQ te kijken. Daar stond/staat e.e.a. over het plaatsen van foto’s.

In dat verhaal met BasL heb ik mij niet gemengd,maar snap wel dat Bas zich niet echt serieus genomen voelde.
Ik doelde meer op het topic van JurM (wat uiteindelijk wel een echte bleek).

Dat Bert1 in het topic van Bas van mening was dat die Patek nep was (ze komen nooit voorbij) en daarom zijn mening over nepperts niet onder stoelen of banken schoof kan ik wel inkomen (hij brande de topicstarter niet echt af ofzo)

Ik had wel het gezichie van Bert willen zien toen bleek dat die Patek wel echt bleek. :smile:

Dat topic kan ik niet meer vinden.

Nou, dit is toch wel ofzo.

Met in gedachte dat Bert dacht dat ‘’ dit horloge’’ nep was…en met een nephorloge wordt je inderdaad niet serieus nomen.

Dit is 5 jaar geleden, manmanman. Ik heb me destijds verontschuldigd bij TS. Dat het ding echt was was inderdaad een verrassing :wink:.

2 likes

@Vahalis
Het was een topic in een topic.
En voor de duidelijkheid,vlak voor dit topic werd geopend,had je die grappenmakert die met de Patek van zijn papa van de trap gedonderd was…dus dat er mensen waren (oa ik ja) die verbanden gingen leggen…tja.

1 like

Hi,

Klopt dat is/was mijn post. En ben toen nog speciaal foto’s met de krant van die dag erbij gaan maken. :slight_smile:. Ik heb ze inmiddels verwijderd van Photobucket, maar heb ze nog wel hoor mocht er weer twijfel ontstaan. :sunglasses:

Mochten jullie willen weten hoe het af gelopen is met de PP… die is nog steeds niet gemaakt en ligt nog steeds met een gebroken glas in de la. :pensive:. Echt te zonde, vertel mij wat.

Het punt is denk ik ook dat hij helaas niet zo om horloges geeft zoals wij hier. Het was zijn 25 jarig huwelijkscadeau van mijn moeder. Hij had toen gezgd “als ik ooit een mooi horloge wil is het een Patek”. Nou vooruit dan maar…

“Ja nutuurlijk is dan de rest ook duur”
“Nee hij loopt niet gelijk, het is een automaat…”

Ipv daarvan heeft hij maar een ander (goedkoper) horloge gekocht…

“Kijk Jur, deze loopt ook veel beter dan die Patek…”
“Dat is een quartz pap, zucht… :unamused:

7 likes