Patek-bezitters?

Gassan is buiten NL volgens mij dealer van Patek dus die zouden heel misschien ook iets kunnen betekenen.

1 like

Ik sta 2 jaar op de lijst voor 2 pateks,
Maar voorlopig nog 5 jaar geduld,
Zijn nog 80 mensen voor mojā€‹:fearful::fearful::fearful:

1 like

Sind enkele jaren ben ik klant bij Degreef in Brussel, officieel PP verdeler. In de zomer van 2016 liep ik daar nog binnen en kon een gouden Aquanaut uit voorraad kopen terwijl S&C in Amsterdam op dat moment zei dat ik minstens 5 jaar moest wachten. Einde 2016 bestelde ik bij Degreef ook een stalen Nautilus, die mocht ik 6 maanden later oppikken.
Mijn conclusie is dan ook dat bestellen bij Degreef in Belgie succesvoller bleek dan bij S&C in Nederland.
Dit gezegd hebbende, in April 2018 bestelde ik bij Degreef een Aquanaut chrono en een Calatrava Weekly Calendar. Tegelijk bestelde een vriend ook daar een stalen Aquanaut. Nu, 24 maanden later, wachten we beiden nog op onze bestelling.

7 likes

Hoe kom ik aan een wit gouden Patek Philippe Ellipse met blue dial en geĆÆntegreerde band? Volgens mij worden ze niet meer gemaakt, dus dan moet ik het tweedehands kopen? Nog tips?
Bij voorbaat dank!

Dan was je er snel bijā€¦
Deze is toch pas in 2019 aangekondigd (uitgaande dat je de 5212 bedoeld).

Goed opgemerkt. Het woordje later ontbrak. Moest dus zijn in April 2018 een Aquanaut Chrono en later een Calatrava weekly calendar.
Naar aanleiding van je reactie heb ik echter mijn emails nog eens nagelezen en zag net dat de Aquanaut pas in augustus 2018 en de Calatrava in aug 2019 is besteld.

1 like

Heb je de (lees: mijn grail) 5212 al, of nog in bestelling?

Check. Finders fee?

2 likes

Nog in bestellingā€¦


2 likes

Ik vind t wel cool van Conor dat hij Iers groene dials in zijn horloges een beetje zijn ding gemaakt heeft. :+1:

Deze past ook prima in zijn straatje!

Wel grappig dat Patek dan geen speciale doos maakt, maar zich beperkt tot een houten kistje om de standaard doos. Zal namelijk vast een astronomisch bedrag mee gemoeid zijn :wink:

Ik kan begrijpen dat ze er maar 25 maken! :+1:t2:

3 likes

Goh, dit had ik nog niet eerder gezien!

6 likes

Dit heb ik niet eerder gezien bij PP.
Wel bij andere merken.

Subtiel!

1 like

Ik zag laatst op Insta een witte 5711 met Tiffany stamp langs komenā€¦ ook heel gaaf!

1 like

Wat ik mij wel afvraag, zullen ze de stamp ook vermelden op een extract of archives?

Geen idee, mss dat Jasper dat weet. Heb je er een op t oog?

Waarschijnlijk wel, aangezien Patek de enige is die Tiffany-stamps aanbrengt en uitlevert af-fabriek.