Patek Philippe uit 1953

Op die eeuwige speurtocht naar iets nieuws :flashlight: kwam ik deze Patek Philippe tegen uit mijn geborte jaar :heart_eyes: maar toen zag ik de prijs en was meten een :sob: aangezien ik nit zo een bedrag in me sok heb staan :wink: Wie o wie grijpt zijn kans :grin:
Groeten Iwan :motorcycle:

Lijkt me zo op het eerste gezicht meteen een dikke redial.

Verkoop je je postzegelverzameling toch gewoon :wink:
Overigens een prima bouwjaar 1953, niks mis mee…

1 like

:smile_cat: :thumbsup: Je heb me door, gelukkig ben je niet van de belastingdienst :spy: vanwege de vermogensbelasting :envelope_with_arrow:

1 like

Dat je nog €50 verzendkosten erbij moet betalen?!?!! :joy::joy:

2 likes

$50,- verzendkosten? Laat maar zitten. Dan wordt het me te duur. Je moet ergens een grens trekken niet?

1 like

Hmm, zie nu voorgaande reactie pas…

2 likes

Het is $150 verzendkosten :sob:
Groet Iwan :motorcycle:

Misschien is deze dan wellicht wèl binnen je bereik… Ook PP, ook perpetual maar aanzienlijk lager bedrag…

Patek Philippe Perpetual Calendar Chronograph 18K Yellow UNPOLISHED COMPLETE !!!

:upside_down:

1 like

Bedankt voor de tip :heart_eyes: nu snel centjes tellen :blush: maar dat duurt wel hele nacht :wink:
Groet Iwan :motorcycle:

2 likes

Goedkoper EN gratis verzenden :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik denk dat ik ook 100 jaar hiervoor moet sparen :wink:

1 like

Ik zie niets aparts. Hoe kan je dit zien?

En Patek en betaalbaar… die combinatie nog niett eerder tegengekomen. :wink:

De wijzerplaat is ontzettend wit (verdacht), er zit gekkigheid rond de uurmarkers, de streepjes van de minute track zijn onregelmatig en slordig net als de datumgetallen rond de moonphase, streepje boven de e van Geneve lijkt erg vaag of zelfs te missen. Al met al niet de afwerking en strakheid die je mag verwachten van Patek. Het één en ander kan ook aan de kwaliteit van de foto’s liggen, maar op basis van deze foto’s zou ik never interesse tonen.