PDF Downloads

Hier het PDF bestand van alle url´s tot nu toe waar je gratis copyrechtvrije horlogerie eboeken kunt downloaden.

Gratis copyrechtvrije horlogerie e.pdf (631.5 KB)

(Klik in het bestand op een url en de link wordt in je browser geopend)

3 likes

Daar wil ik graag nog even onderstaande link aan toevoegen met technische sheets in pdf format van vele gangbare modellen van de meeste horloge merken. Ooit ergens ontdekt in de krochten van het net en sindsdien al vele malen kunnen gebruiken:

http://tech.gleaveandco.com/home

2 likes

Ah geweldig Ernst, hij staat er nu hier en in de volgende editie staat ie in het PDF bestand erbij :smile:

Voorbeeldje

Dank je wel!

Overigens, heel erg welkom terug en wederom bedankt voor je moeite en erg bruikbare informatie
:thumbsup:

1 like

Dank en natuurlijk meteen opgeslagen.

1 like

Prachtig!

Misschien een tip voor de volgende editie om de documenten een beetje te ordenen in wat hoofdstukken en de horloge merken op alfabetische volgorde?
Maakt het wat makkelijker om te zoeken.

Maar geweldige collectie links en blij dat mijn “boekje” er nog steeds tussen staat!

1 like

Top, bedankt! Leesvoer voor de lange avonden. :slight_smile:

1 like

Goei tip jazzbassman!! Thanks :slight_smile:

@ernst : Dank je veel !
Alles heel gemakkelijker te volgen en te laden dan bij Cousins :heart_eyes:
+6.2Go, 6003 pdf direct naar mijn horloge e-bibliotheek :smile:
BD

1 like

@jazzbassman : dit is wat je bedoelt he? :smile:

Groets

Inderdaad

Zorgen dat hij als sticky bovenaan komt te staan en dan de naam van het document niet wijzigen dan kan je hem zelf makkelijker updaten. Misschien i.p.v. de oude linken lijst lijst
Zo doe ik dat ook met mijn pontiac document. Als ik hem bijwerk dan staat die nieuwste versie direct onder de download link.

1 like

allrightie :slight_smile: