PLP

Horloge verkocht aan peaceloveandpitbulls, prettige communicatie en zeer vlotte betaling!

Aanrader als koper.

Binnen 1 dag in de post, natostraps zien er goed uit bedankt!

Zelfde ervaring. Vlot van reageren en verzenden. Zou zeker weer bij hem kopen. :+1:

Ook een klokje geruild met hem. Vlotte service. Hij heeft gelijk de volgende dag de zijne verstuurd,terwijl ik pas na t weekend kon versturen. Helemaal top,en zeer tevreden met horloge

Hier ook een goede ervaring met de verkoop van een horloge. Leuk contact, vlotte betaling, helemaal goed.

Prettig zaken doen met de pitbull…anders dan het laatste deel van zijn naam doet vermoeden…laat hij zijn centen wel degelijk los :smile:

Hier ook een positieve ervaring met Bart!

Gisteren een mooie Vostok Amphibia vab Bart gekocht. Prima klok en fijne face to face. Top!

Hier dezelfde positieve ervaring met Peaceloveandpitbulls. Had het al in een apart topic gezet.

Mooie Seiko gekocht Ă©n ontvangen van Peaceloveandpitbulls.
Perfect geregeld, bedankt !

Steinhart verkocht aan Peaceloveandpitbulls. Top en vlot geregeld!

Horloge overgenomen van Bart

Precies als omschreven.
Net contact.
Snelle verzending en goed verpakt.

Aanrader!:ok_hand:

Ook ik een horloge overgenomen van Bart, erg goede communicatie. Toen bleek dat ik hem helaas niet kon komen ophalen omdat ik verhinderd was, heeft Bart hem alsnog die dag verstuurd. Top!

Horloge is ook precies zoals omschreven, aanrader!

Hier ook een dikke duim voor peaceloveandpitbulls :thumbsup:

Prettig contact, vlotte verzending en alles als omschreven, top :slight_smile:

Prima deal met Bart. :thumbsup:

Een bandje overgenomen. Contact en verzenden was allemaal snel, goeie deal dus. :thumbsup:

Vandaag mooie Tissot seastar overgenomen van Bart, oftewel @peaceloveandpitbulls. Hele aparte duiker voor mijn collectie.
Overdracht F2F, kopje koffie op een terras, gezellige klokkenklets. Helemaal goed, zou mijn vrouw zeggen… :grin:

1 like

Ook hier een zeer goede ervaring met Bart @peaceloveandpitbulls, horloge precies als beschreven, snelle deal en zo een gezellig uurtje over horloges volgepraat!

1 like

Mooie Mesh band gekocht van @peaceloveandpitbulls, snelle deal, ben er happy mee, aanrader !

Horloge verkocht aan Bart @PLP leuk initieel contact wat resulteerde in een zeer prettige ontmoeting en een geanimeerd gesprek. Kan Bart dan ook van harte aanbevelen.

1 like