PLP

Gisteren een mooie Vostok Amphibia vab Bart gekocht. Prima klok en fijne face to face. Top!

Hier dezelfde positieve ervaring met Peaceloveandpitbulls. Had het al in een apart topic gezet.

Mooie Seiko gekocht én ontvangen van Peaceloveandpitbulls.
Perfect geregeld, bedankt !

Steinhart verkocht aan Peaceloveandpitbulls. Top en vlot geregeld!

Horloge overgenomen van Bart

Precies als omschreven.
Net contact.
Snelle verzending en goed verpakt.

Aanrader!:ok_hand:

Ook ik een horloge overgenomen van Bart, erg goede communicatie. Toen bleek dat ik hem helaas niet kon komen ophalen omdat ik verhinderd was, heeft Bart hem alsnog die dag verstuurd. Top!

Horloge is ook precies zoals omschreven, aanrader!

Hier ook een dikke duim voor peaceloveandpitbulls :thumbsup:

Prettig contact, vlotte verzending en alles als omschreven, top :slight_smile:

Prima deal met Bart. :thumbsup:

Een bandje overgenomen. Contact en verzenden was allemaal snel, goeie deal dus. :thumbsup:

Vandaag mooie Tissot seastar overgenomen van Bart, oftewel @peaceloveandpitbulls. Hele aparte duiker voor mijn collectie.
Overdracht F2F, kopje koffie op een terras, gezellige klokkenklets. Helemaal goed, zou mijn vrouw zeggen… :grin:

1 like

Ook hier een zeer goede ervaring met Bart @peaceloveandpitbulls, horloge precies als beschreven, snelle deal en zo een gezellig uurtje over horloges volgepraat!

1 like

Mooie Mesh band gekocht van @peaceloveandpitbulls, snelle deal, ben er happy mee, aanrader !

Horloge verkocht aan Bart @PLP leuk initieel contact wat resulteerde in een zeer prettige ontmoeting en een geanimeerd gesprek. Kan Bart dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Zo te lezen allemaal heel positieve ervaringen met PLP (Bart) en dat geldt ook voor mij. Bart heeft een aantal keer contact met mij opgenomen over een horloge dat ik verkocht en mede door zijn prettige manier van communiceren kwamen we er uiteindelijk best snel uit.

De betaling ging extreem snel en het was ook leuk om vrij snel na ontvangst een NA topic én een positieve review over mij op het forum terug te zien. PLP is dus zeker een aanrader!

1 like

Mooie Seiko van @PLP overgenomen :ok_hand:t2::smiley:

Leuke communicatie en horloge zoals beschreven heel goed verpakt aangekomen!

Bedankt @PLP :+1:t2:

Aanrader om zaken mee te doen :+1:t2::smiley:

1 like

Horloge overgenomen van Bart. Snelle communicatie en verzending! Tot de volgende keer @PLP!

1 like

Horloge aan @PLP verkocht in een heerlijk probleemloze en vlotte deal. Dank je wel Bart en anytime again! :+1:

1 like

Horloge geruild met Bart @PLP. Leuk contact, prettige ontmoeting en heel tevreden met de deal. Graag nog eens!

1 like

Horloge overgenomen van @PLP.
Soepel verlopen transactie. Snelle communicatie en verzending.
Ruim binnen 24 uur na de deal kon ik het horloge al om de pols slingeren!

Bedankt Bart!
(en PostNL voor afleveren, maar daar is geen apart topic voor)

1 like

Mooie horloge ruil met @PLP gemaakt. Horloges in kwestie persoonlijk overgedragen en kan deze aimabele horloge liefhebber zeker aanbevelen. :+1:

1 like