Pellikaan HFLE 2017

Kijk maar uit dat ie niet wegvliegt.

2 likes

:joy:

pellikaan?
ze eten je vis, en schijten op je kop :innocent:

1 like

Wat betreft je laatste punt is jouw risico aanzienlijk groter aangezien jij altijd op het water dobbert!

1 like

Heb wel een hoofdbedekking! :slight_smile:

1 like

Kleine update omtrent het uiteindelijke stemproces;

Dit

Idd :frowning:

Zal mij benieuwen. Overigens is dit het enige project dat mijn aandacht heeft. Twee Sea Gulls trekken mij totaal niet.

1 like

Er is nog een andere 4e he :innocent:

Ja, maar dat komt samen met de Panda over als een kansloze missie. Kan wel wat leiderschap gebruiken, zeg maar.

Als ik eerlijk ben lijkt enkel het EMG voorstel daadwerkelijk concreet te zijn. Qua leiderschap doet vrind @25tien het voortreffelijk

3 likes

Da’s wel kort door de bocht. Hij lijkt het inderdaad prima te doen, maar a) je weet niet waar de anderen mee bezig zijn (wat ze dan wel weer aan te rekenen valt) en b) de productie van een plakmerkchrono lijkt me makkelijker te managen dan een aangepast of zelfs nieuw model bij een traditionele fabrikant.

Aiii… slecht je huiswerk gedaan…

Oh jij weet meer?

Ja dat is dus mijn hele punt. Ik zeg enkel dat dat het enige concrete voorstel is.

Geef me eens ongelijk? En als je dat doet noem dan ditect even de concrete voorstellen… Tot nu toe niets concreets behalve een merk toch?

4 likes

Da’s wel kort door de bocht

3 likes

Begrijp me niet verkeerd trouwens. Potentieel is dit initiatief ver uit het meest interessant Imo…

Maar krijg een beetje gevoel van aftrekken op de pabo gids, terwijl EMG dan dat net iets te dikke meisje is waar je wel daadwerkelijk op mag.

17 likes

Hoezo? Leg eens uit waarom dat niet zo is? (Oprechte vraag.)

Daar ga ik je zeker geen ongelijk in geven.

1 like

Poëet.

3 likes

Dat is een buitengewoon bloemrijke en rake typering, waar ik me helemaal in kan vinden. :wink: Vind het alleen een beetje flauw om in dit topic nu al hard te gaan roepen dat er maar één kansrijk initiatief is.

1 like

Startend merk. Proberen zelf ontwerpen te maken. Wel seagull uurwerkjes inderdaad.

Een plakmerk is bijvoorbeeld Daniel Wellingon, die kiezen een model uit een catalogus en plakken hun merk op (die klokjes worden werkelijk door 50 verschillende merken aangeboden).