Pellikaan HFLE 2017

Dan begrijp je me verkeerd. Zou men hier binnenkort met wat concreets komen denk ik dat ze al snel de andere 2 (die panda chrono vergeet ik voor het gemak even…) zouden overstijgen…

Edit: ik noemde het niet 1 kansrijk initiatief maar 1 concreet initiatief :wink: dus aftrekken op de gedachte of seks hebben met het dikke meisje voorbeeld gaat weer op :wink:

1 like

Volgens hun introductie op wus gebruiken ze de kast en het uurwerk van de Seagull 63. Dan gaat er dus een nieuw gemaakte wijzerplaat in, en een wijzerset van de plank. Dat geeft niet, maar dat is volgens mij een plakmerk.

2 likes

Gelukkig maar! :wink:

1 like

Ja iedereen heeft daar een ander idee bij. Snap je punt wel

1 like

Maar nu moeten ze hier wel snel met een voorstel komen, anders sta ik gewoon wel voor l#l. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Aftrekken op de pabo is niks om je voor te schamen hoor!

Toen het merk (ook bij Stowa) werd genoemd werden mensen helemaal gek en wilden het horloge koste wat kost al hebben! Geinig omdat er verder weinig concreet was (en is).

Zo, tot zover mijn verknipte poging dit initiatief wakker te schudden! Toedels!

1 like

Dikke meisjes, dunne meisjes…
Volgens mij hebben we in jaren niet zo’n uitgebreide keuze gehad…

1 like

Zeg nu niet dat ik de 246 bijdragen echt voor niets gelezen heb … zucht

3 likes

Nou, nou op een lerarenopleiding, toch geen voorbeeld voor de tere zieltjes. :joy:

7 likes

Leren optellen en aftrekken is op een pabo nogal basic lijkt me.

4 likes

Dat kan ik beamen. :wink:

1 like

@frenk, @LeenV

Doe eens een update

1 like

Hahahaha taalacrobaat

2 likes

euh…

We bewegen :wink: … Ik kan aangeven dat we op dit moment nog bezig zijn met de keuze van het uurwerk. Verschillende wijzerplaat designs zijn al uitgewisseld en zien er hoopvol uit. Hierbij moet je denken dat de “Pellikaan stijl” zichtbaar is/blijft. Wijzerplaatkeuze hangt natuurlijk af van het uurwerk…

Verder kan ik nog niet veel delen. Excuus als je op meer had gehoopt :slight_smile: :slight_smile:

7 likes

Tijd genoeg tot de deadline heren.

Oke ik vraag het gewoon: AFK?

Away from keyboard…

1 like

Inderdaad, Away From Keyboard…heeft toch nog wel even geduurd…leuke catalogus?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Laar hem zijn handen maar op het keyboard houden. Anders wordt ie vroeg doof.

4 likes

Die snap ik niet… is dit een cryptische?

1 like