Pellikaan HFLE 2017

Met de werkgroep komen we er vast wel uit :wink:.

2 likes

Straks. Als kind kon ik daar slecht mee omgaan. En eerlijk gezegd is dat geen haar verbeterd. Please, wees duidelijk, wanneer is het straks?

2 likes

Deze is niet moeilijk; als we klaar zijn, doorgerekend hebben, alle leveranciers commitment hebben gegeven en het voorstel dus staat als een huis.

Er is een deadline, voor de deadline komt ie. (Jij leverde vroeger toch je werkstuk ook niet 4 weken te vroeg, halfbakken af in? :wink:)

Maar zonder gekheid, we doen ons best het voorstel zo snel mogelijk te presenteren.

7 likes

niet gaan stampvoeten hoor… :wink:

1 like

Een Titanium TQ Quartz gmt van Hubert zijn hand?
Dat lijkt me wel wat; ook als ie van staal is.

3 likes

Dit topic ga ik volgen, vind Pellikaan prachtige horloges maken waarvan ik er zeker ooit een ga kopen, en ben erg benieuwd waar men mee gaat komen!

Heb je al voorkeur voor een nummer?

1 like

12

1 like

:slight_smile:

Groeten,

Tecco

2 likes

Nog precies een weekje… Ben erg benieuwd! :thumbsup:

2 likes

Verdorie ik dacht dat er al iets bekend was, helaas nog een weekje geduld. :rage::triumph:

1 like

Iets minder zelfs! Topic moet finaal ingediend worden op 14 augustus

2 likes

Spannende dag vandaag!

3 likes

Voor de werkgroep ook! :grimacing:

4 likes

Geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens, maar ze stellen ons wel erg op de proef hier. :wink: Ben erg benieuwd naar het voorstel!

1 like

Voorstel?? Hoax?? Ik hou het niet meer …

1 like

Straks is er helemaal geen keuze :astonished:

Het IS de 14e vandaag :no_mouth:
Ik ben benieuwd; ben overigens geen fan van die Pellikaan designs dus laat me verrassen!

Is er ook nog een tijd vandaag bekend wanneer de voorstellen binnen moeten zijn of is dat 23.59.59h ?

Ja

1 like