Pellikaan HFLE 2017

Nice!
Ben benieuwd!

Volgens mij wordt dit het 2e serieuze ontwerp en dat zou wel eens de winnaar voor mij kunnen worden :interrobang: :+1:
Als je de panda op het plaatje bedoelt, heb ik geen idee :joy:

Top, ben benieuwd!!

Gaaf, was al benieuwd wat er uit het gesprek is gekomen. Niets mis met een goede quartz. Ik zie uit naar het ontwerp.

Gr, HJR

Het eerste wat in mij op komt; “Shut up and take my money” :grin:

3 likes

mwah, wat mij betreft liever geen datum erop…

Ach Marijn, het moet zelfs u zijn opgevallen dat ik een paar maanden hier niet aanwezig ben geweest. En dan heb ik het niet over de laatste paar dagen.
Vlaggen maar weer :slight_smile:

1 like

Ben benieuwd,zal de keuze van een quartzuurwerk betreuren eerljk gezegd hou toch wel van een vloeiende secondewijzer.

1 like

Kijk, dit is een initiatief wat mij de pantalon doet bollen!
Deze ga ik met bovengemiddelde interesse volgen!

1 like

Klinkt verleidelijk, vooral in een mechanische uitvoering. Interessant merk, mooie maat, saffier, zeer benieuwd!

1 like

Deze heeft mijn interesse gewekt, dit volg ik op.

Klinkt erg goed, zou graag op de hoogte willen blijven!

Prima, mannen!

Ik volg dit met grote belangstelling. Zolang het maar geen quarts wordt kan dit wel eens mijn eerste HFLE worden na al die jaren. Al sluit ik de Stowa ook niet helemaal uit.omdat ik nog een flieger mis in de collectie. Blauwe sunburst zou top zijn!

2 likes

blauwe sunburst lijkt me ook erg mooi. Pellikaan is een topmerk, prijs is aantrekkelijk, kortom, ik ben op voorhand geinteresseerd in de Pellikaan!

2 likes

Ben benieuwd en volg het graag vanaf de zijlijn. Waar mogelijk voorzie ik graag in feedback.

Go go go! :wink:

1 like

Zeer interessante ontwikkeling. Hopelijk wel mechanisch dan👍

1 like

40 mm FDII zwart, maar dan op de plek van de kleine seconde de GMT…
Jummie ! :heart_eyes: Die koop ik ongezien direct.

Super goed bezig heren ! Fantastisch initiatief. Een schitterend merk en een schitterend forum met een enthousiaste werkgroep. Dat kan alleen nog maar goed komen !

1 like

Dat is nog eens een mooie ontwikkeling. Hierin ben ik zeker geïnteresseerd. Ben benieuwd of de luf breedte 20 of 22 m’n wordt. Zelf hoop ik op 20mm maar gezien het huidige aanbod zal het wel 22mm worden ;-).

1 like

Ondertussen in het Panda HFLE draadje…

5 likes