Pellikaan HFLE 2017

Ben benieuwd waar Hubert mee gaat komen. Jullie hebben mijn aandacht :thumbsup:

ik wil alvast betalen en nummer 7 veilig stellen?!

Als ik mag kiezen : pellikaan ok, maar dan liever automaat en plexi.:heart_eyes:

3 likes

en nummer 17

Op de plek van de kleine seconde een gmt zetten lijkt me niks. Dan heb je op een centrale positie een subdial zitten die niks doet.

1 like

Goed werk!
Eerste signalen klinken mij goed in de oren, kom maar door met die voorstellen :thumbsup:

Yeps, ff stil rond de Panda

1 like

Maar toch ook wel wat moois gezien bij de Panda. Erg mooi om te zien hoe actief dit forum is en hoeveel passie er te vinden is. Ben benieuwd naar de modellenšŸ˜„

1 like

Ook mijn pantalon is 2 gradaties strakker gaan zitten bij het lezen van dit bericht! Super tof!!

Ben erg nieuwsgierig naar de afbeeldingen :heart_eyes:

5 likes

Opschepper :smile:

6 likes

Altijd leuk en goed initiatief. Ben benieuwd waar het naartoe gaat :slight_smile:

1 like

Panda kan mij niet bekorenā€¦ Dit project ben ik als Pellikaan-fan wel heul heul heul benieuwd naar!

1 like

Nice, draadje dat ik zeker blijf volgen.

Leuk! Ben benieuwd naar het voorstel, hoop wel dat de kroon aan de Ā“goedeĀ“ kant komt. Veel wijsheid toegewenst!

2 likes

Er bestaan ook kwartsen met een vloeiende seconde. Heb je het beste van twee werelden.

2 likes

Bij de favorieten ondergebrachtā€¦ Ben benieuwd! :grinning:

1 like

I know maar dat is deze niet.

De Panda ga ik ook niet verder mee. Om moverende redenen, maar als ik die noem springen mensen uit hun vel.

3 likes

wie A zegtā€¦

Je was toch al lang afgehaakt vanwege de oorsprong, Gobert? Waarom nogmaals een melding van dat feit vraag ik me nu af. :yum:

1 like