Pellikaan HFLE 2017

Dank. Heb er inmiddels mee leren leven…

2 likes

Aan wat?

7 likes

Dit dus en +1 :wink:

1 like

looks like

2 likes

:scream::scream::scream::scream:

Gewoon sticker overheen plakken:

1 like

Quartz spreek mij niet direct aan, maar als het een speciaal klokje is met een speciaal uurwerk ben ik wellicht over te halen.

Hoe staan mijn fijne forumgenoten tegenover de afschrijving op een quartz horloge?

irrelevant

2 likes

Het hele team heeft zich inmiddels teruggetrokken, hoe hier invulling aan te geven. :joy:

1 like

Vol verwachting klopt min hart.

vraag me af of het al niet nuttig zou zijn om eerst een pol te organiseren wat betreft de voorkeur. Quarts of automaat/handwinder. Het lijkt me te absurd ze alle 2 te gaan ontwerpen als er toch 1tje afvalt niet?

Neee!!! Geen poll alsjeblieft!

6 likes

ik denk maar mee hè. Er kruipt tijd in het onwerpen van eentje. Als dat werk dan voor niks is, is dat ook sneu voor zowel hubert als voor de werkgroep errond toch! Just my 2 cents he

Doe maar een pol met de keuze van automaat/handopwinder.

Gewoon, 2 versies uitbrengen. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Tip: een keertje geen geforceerd oranje (hoewel het met een donkerblauwe sunburst wel wat kan zijn)

En een mooie quartz ben ik ook prima voor te porren, hoewel een handopwinder ook tot de verbeelding spreekt.

1 like

En plaatjes vullen geen gaatjes

Smakelijk!

3 likes

Ik ga dit draadje ook volgen. Hopelijk een horloge met datum en gewone secondewijzer. Sunburst blauw lijkt me gaaf, maar misschien is een emaille plaat ook wel een interessante als limited (nog nooit gehad in een limited)? Geen overdreven accenten (dus geen oranje) of tal van verwijzingen naar dat het een limited is.

2 likes

Tsjeetje jij kan 'm ook over jouw vingers schuiven zie ik nu, da’s dan wel weer handig :joy: