Perfecte Keeper voor €400?

Beach to boardroom, camping to classroom. Ik kan me er maar eentje bedenken aangezien je zelf al 2/3 Seiko’s opnoemt.

327 zonder de invoer

Dus met een beetje geluk, heb je hem voor onder de 400 met een Strapcode Solid band erbij naar keuze.

9 likes

Vind dit een goede mogelijkheid. Uitgesproken horloge. Klassieker.

1 like

Ook een goede suggestie inderdaad! Bedankt!

2 likes

:point_up: Precies dit.

Die groene sunburst wijzerplaat zal je niet snel gaan vervelen, perfecte maat om undercover te gaan, schroefkronen, saffierglas, 200M water resist.

Dit is het horloge voor onder de 400 die ik onder een wit manchet zou dragen, maar ook mee zou nemen kamperen in het bos.

3 likes

Ik weet niet in wat voor een Boardrooms jij rondloopt…? :rofl::rofl::rofl:

2 likes

The SARB017 is narly, bro :call_me_hand::call_me_hand:

En tevens geschikt om mee te surfen. Iets wat je met de Cocktail Time of vintage Omega’s kunt vergeten.

Groetjes van Han

7 likes

Het vervelende alleen is dat je smaak over n paar jaar waarschijnlijk veranderd is :confused: en dan toch wat anders wilt :joy: luxe-probleem…,zie je dan wel weer :+1:

1 like

Precies, kijk naar wat je nu mooi vindt. En over een paar jaar vind je misschien wat anders leuk, en dan koop je die erbij. Dat je deze dan minder vaak draagt betekent niet dat je hem dan verkoopt. Ik heb een gekregen Doxa in mijn doos, draag m praktisch nooit, maar die gaat gewoon niet weg.

1 like

Klopt inderdaad, maar dat geeft op zich niet. Het gaat er meer op dat ik het leuk vind om hem te bewaren doordat ik hem van mijn vader heb gekregen. Hij hoeft niet perse veel polstijd te krijgen.

Ik wilde ook al de Alpinist suggereren! Prachtig horloge, goede specs en mensen* zeggen er wel eens wat leuks over :wink: Wat wil je nog meer?

  • “Archie Luxury” is dan ook meer kwal dan mens
2 likes

Plaatje (is er ook met een zwarte wijzerplaat)

2 likes

Even pluggen

1 like

Zoals al terecht gesuggereerd hierboven, zo eentje!

6 likes

Een Speedbird? Weer eens wat anders dan Seiko, Hamilton en Tissot…

5 likes

Als ik ‘m zo weer zie denk ik… waarom heb je ‘m verkocht?

3 likes

Ik stem ook voor de Alpinist :sunglasses:

1 like

Ik ga er over nadenken mannen! Resultaat zal eind Januari wel verschijnen!! :+1:t3:
Bedankt voor de tips

1 like

Ik heb niks tegen 2e hands horloges (integendeel zelfs) maar in dit soort gevallen zou ik zelf toch wel echt nieuw doen denk ik, voelt toch altijd wat meer van mijzelf.

1 like

Was ik ook van plan.

Twijfel je uiteindelijk tussen een Sarb033 en een 035 raad ik je in ieder geval de Sarb035 aan, beiden gehad en die 035 heeft toch iets bijzonders wat ik overigens niet had verwacht.

1 like