PeterPG

Vandaag deze fraaie Ko mogen ontvangen, die ik van @PeterPG heb overgenomen.
Als beloofd een fotootje:

Snelle deal, snelle verzending en keurig verpakt.
Kortom, een betrouwbare kerel die PeterGP! :+1:t4:

Enne… De Ko is zoals een Ko hoort te zijn. :blush:

2 likes

Niet helemaal wakker? :wink:

Klaarblijkelijk niet, ik heb zelfs de moeite genomen om te zoeken maar ik zal alleen posts waarin híj zelf HF-leden bejubelde… :thinking:

Eerlijk gezegd staat ie mooier op jouw Great White dan op mijn Peter Blake :ok_hand:t2:

1 like

Ik wilde het niet zeggen, maar nu je er zelf over begint… :joy:

Ik vind de Peter Blake prachtig op zwart rubber!

1 like

:joy:

Heb ik ook al gehad… kom toch steeds weer terug bij het originele staal :wink:

1 like

@PeterPG is een aanrader! Horloge was in beter dan beschreven staat. Vlotte communicatie en vriendelijke kerel. Kortom +1 voor mij

2 likes

Naar aanleiding van mijn ‘gezicht’ post heb ik van @PeterPG een Seiko new turtle band kunnen overnemen.

Dit was een zeer fijne ervaring met vlotte communicatie en een goede, snelle afhandeling.

Peter, nogmaals hartelijk dank​:+1::+1:

Gr. Marc

1 like

Christopher Ward C5 MK1 in zeer nette staat voor zeer schappelijke prijs van Peter overgenomen.
Snelle en nette afhandeling. Zelfs nog nieuw bandje er voor me op
gezet. Top ! :+1:

1 like

@PeterPG heeft een horloge van mij over genomen. Communicatie verliep soepel, betaling zeer vlot. Al met al een prettige deal.

Nogmaals dank Peter

1 like

Horloge overgenomen van @PeterPG, vlotte communicatie en gastvrij ontvangen. Kort bezoek werd een wat langer bezoek en we hebben het niet alleen maar over horloges gehad :wink:
Top Peter, bedankt!

1 like

Mesh van @PeterPG overgenomen.
Prettige ervaring. Hoefde nergens op te wachten.
Voor dat ik er erg in had lag hij al in de bus​:+1::+1::+1:

1 like

@PeterPG als koper is ook fijn. Het betreft maar een horlogebandje, maar communicatie en betaling waren snel en vlekkeloos, en na ontvangst meteen een foto gehad met zijn nieuwe aanwinst. Prettig zaken doen :+1:t2:

1 like

Leuke deal gemaakt met @PeterPG.
Goede communicatie, vlotte betaling, keurige vent dus :+1:

1 like

Van @PeterPG heb ik een bandje overgenomen. Ik ben helemaal tevreden. Vlotte communicatie, snelle verzending (volgens mij lag de envelop al in de brievenbus voordat het geld bijgeschreven was). Aanrader!

1 like

Zeer goede verkoopervaring met PeterGP, prettig contact, zeer snelle betaling. Top!!!

1 like

Horloge van @PeterPG overgenomen.
De beschrijving van het horloge klopte als een bus.

Lekkere bak koffie gehad en even bijgekletst.
Peter is trouwens erg zuinig op zijn horloges en dat kan je zien.

Kortom een aanrader !

1 like

Zojuist een leuke ruildeal gehad met @PeterGP. Voor de kopers na mijn, aanrader :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @PeterGP goede en snelle communicatie en betaling, deal was snel rond👍

1 like

Heel mooi horloge overgenomen van @PeterPG. Zeer vriendelijke en snelle communicatie en pomproof verstuurd. Horloge voldoet helemaal aan de beschrijving. Zeker een aanrader!

1 like