Phoibos Lady Diver...


Leuk dingetje. Met 36mm kan ie ook nog om een kleine herenpols.
https://phoiboswatcheurope.com/categories/collection/sea-nymph.html
Ik vind de wijzerplaat erg leuk.
1 like

Zeker een leuk model. Jammer dat het geen automaat is.

Een probleem is wel… ‘Kijk, dit is mijn Phoibos sea nymphje!’

Alleen iemand met een onbetwiste mannelijkheid (denk aan @HanDavinci) zou met zo’n uitspraak wegkomen…

1 like


Ik vind hem om eerlijk te zijn leuker dan de herenmodellen, deze heeft meer een eigen gezicht.

die wijzerplaat is erggg mooi…

Zit je ergens mee? Praat het van je af :wink:

Ik wil mijn opmerking overigens best verder toelichten. Heeft niets met haat/minachting te maken (degene die dat schrijft moet echt zijn prioriteiten in het leven eens bepalen :roll_eyes:), zeker de helft van mijn collectie is kwarts.
Phoibos heeft in dezelfde prijscategorie horloges met een NH35 (ik heb zelf een Wave master).
Een vloeiende wijzer heeft dan m’n voorkeur boven een tikkende, zeker bij een dameshorloge, waarbij ik wat meer elegantie verwacht (als ik de kwartsofielen dan toch al beledig, dan meteen ook maar de genderneutralen :rofl:).

Lees het topic maar eens door. Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat deze post wordt gemaakt had ik nu een Rolex. :wink: Maar het is je vergeven want je bent nog niet zo lang lid.

Serieus, komt de oude-rotten-superioriteit hier om de hoek kijken ? :fu:t2: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heeft niets met superioriteit te maken maar met onwetendheid. :wink:

Haha, volledig mee eens. Maak je niet druk, dat kan zelfs na vele jaren nog goed komen :rofl:.

Bij de merknaam moet ik altijd aan ArchieLuxury denken:

Phukbois