Photobucket

Compleet van de pot gerukt!

Google, Microsoft en vele andere bieden cloud opslagruimte aan waarvan je in sommige gevallen kan hotlinken.
Veel ISP’s bieden webservers aan, standaard in hun pakket, waar je echt een bult foto’s op kwijt kan.

En voor $399 per jaar kun je bij een willekeurige generieke host gigabytes en gigabytes aan data verstoken.

Ik kan de bbcode hier in de android app ook niet ontdekken ??

Zojuist even de originele erop gezet en idd, die hebben geen directe link meer. Dat ze embedden niet toestaan geloof ik niet, want via de site kan het gewoon nog steeds. Dus je zou het ook gewoon via Safari kunnen doen, enkel is dat niet optimaal.
Zie wel andere apps die het mogelijk maken. Bijvoorbeeld: https://appsto.re/nl/XOruV.i

Jammer dat die andere app er niet meer is. Die is echt erg fijn en gebruik hem bijna dagelijks.

Thanks. Ga ik naar kijken. Ik heb ook workflow op de iPhone. Misschien is er een flow te maken die de [IMG] tags toevoegt.

Zo, we zijn nu 1,5 jaar later en ik was dus na tips van hier overgestapt naar Flickr, tot nu toe naar tevredenheid.
Ware het niet dat ik daar nu dus 1400 foto’s heb staan en er vanaf 4 februari de nieuwe limiet van 1000 ingaat op het gratis account en alles erboven dus automatisch gedelete word, of ik dus maar wil gaan dokken als ik dat wil voorkomen, €4,50 per maand.
Nu heb ik wat zeeuws bloed dus dat dokken word wat moeilijk :yum:
Iemand een goede tip of idee hoe verder?

Je kan foto’s toch naar HF uploaden?

Dat kan, ik vind een online opslag alleen handiger.
Ik zoek dus een grotere (gratis) online opslag als dit bestaat…

Puur voor opslag/backup gebruik ik onedrive. Om kiekjes te delen met een aantal bekenden gebruik ik sinds vandaag instagram. Nadeel is wel dat het toegespitst is op mobiel/tablet gebruik. Via de site uploaden lukt alleen via een trucje.

Ik ken ze niet. Het kost geld of er hangt een prijskaartje aan.