Piede

Citizen verkocht aan @Piede. Super enthousiste liefhebber van het merk en het specifieke type, kon mij geen betere koper wensen. Veel plezier met je NA!

1 like

Een leuke ruildeal met @Piede gemaakt :ok_hand:

Allebei tevreden en was weer super geregeld :+1::grinning:

1 like

Weer een snelle, vlotte en goede deal met Piede.
Erg prettig zaken doen.

Bedankt Peter!

Groet,
Werner

1 like

Bandje overgenomen van @Piede , fijne en open communicatie en prima prijs overeengekomen.

Nogmaals dank!

1 like

SARX verkocht aan @Piede. Vlotte deal na prettig kontakt. Top. :+1:
Veel plezier ermee.

1 like

Poging 1 voor een Squale bij Peter @Piede gedaan. Geen deal helaas, maar wel goed en gezellig contact! Al pratende tussendoor een informele deal gemaakt voor een Zelos richting hem :smiley:

Paar berichtjes, een tikkie en nog steeds lekker ouwehoeren over horloges en genieten van de wristshots!! Zoals het heurt dus!! Topper, die Peter!

2 likes

Mooie zelos overgenomen van @Piede.
Fijne communicatie, snelle afhandeling en super verpakt. Toppie

1 like

Prachtig horloge overgenomen van @Piede . Contact verliep zeer plezierig en het horloge was ook nog eens in een betere staat dan de bescheiden Piede had beschreven. Al met al een topper!!

1 like

Ook hier een horloge overgenomen van @Piede.
Communicatie zeer vriendelijk, snelle verzending en verpakking uitstekend. Last but not least, het horloge in uitmuntende staat. Ik sluit me bij mijn voorganger aan, een topper :+1:t2::+1:t2:

1 like

Mooie Oceanus overgenomen van @Piede , we kwamen er snel uit, prettige f2f overdracht en een mooie suède NATO erbij gekregen :slight_smile:

Aanrader!

1 like

Bandje overgenomen van @Piede
Snelle en goede communicatie en super snel en goed verpakt verzonden. Nogmaals dank! :smiley:

1 like

Horloge overgenomen van @Piede . Wat een vlotte communicatie en snelle verzending!
Dankjewel, zeer blij mee.

1 like

Horloge overgenomen van @Piede . Correct, heel snel en soepel, dus een uitstekende verkoop.
Dank!

1 like

Zojuist een horloge en bandje van @Piede overgenomen. Vlotte en goede communicatie, mooi horloge zoals omschreven dus een top ervaring! Dankjewel!

1 like

Bandje gekocht van @Piede en gelijk een horloge aan hem verkocht :sweat_smile:
Zoals al tal keren vermeld hierboven - heel goede ervaring. Leuke en vlotte communicatie van liefhebber tot liefhebber. Zeker een aanrader.

1 like

Vandaag heerlijke San Martin diver met “grachtengroene” wijzerplaat en bezel gekocht van @piede.
Prachtige aanwinst voor mijn collectie, blij mee!
Soepele communicatie (al kent hij zijn eigen 06 nummer niet blindelings :slight_smile:). Levering letterlijk aan de deur (de zijne dan).
Prima deal!

1 like

Haha, een typefoutje kan gebeuren he :wink:

Delugs bandje verkocht aan @Piede, fijne en snelle verkoop. :sunglasses:

1 like

2 bandjes overgenomen van @Piede.

Fijne communicatie, sneller levering. Prima deal!

1 like

Mooie nato van @piede overgenomen. Leuke en handige verrassing erbij gedaan door de pakjespiet? :thinking: :grin: :+1:

1 like