Piede

Leuke Military style Quartz Eyki overgenomen van Piede. In absolute (mint) nieuwstaat.
Ga ik deze zomervakantie veel dragen!
Vlotte communicatie en supersnelle afhandeling en verzending. Bedankt!

2 likes

Leuke blauwe ZULU en witte NATO 22 mm ontvangen. Prima communicatie en artikelen.

1 like

Casio A163 mogen overnemen, snelle communicatie en verzending. Hij kwam ook netjes verpakt aan. Nogmaals dank!

1 like

Een tweetal bandjes van Peter @piede overgenomen. Goede communicatie en snelle en keurige afhandeling.

1 like

Rode NATO overgenomen. Duidelijke communicatie. :+1:

1 like

Citizen overgenomen, snelle afhandeling en prettige communicatie. Horloge was in mooiere staat dan omschreven, top!

1 like

Goede verzending,eerlijk persoon , :wink:

1 like

Van Peter ( @Piede ) een Strap Junkie band overgenomen. Prettige communicatie en snel en zeer goed verpakt verzonden. Top!

1 like

van peter (@Piede) een prima Stowa bandje overgenomen ,snel geleverd in goede staat ,helemaal TOP :thumbsup:

1 like

Klokje overgenomen van Peter. Staat was keurig en alles netjes verpakt. Verzending was snel en communicatie uitstekend. Merci!

1 like

Strap overgenomen van Peter.
Perfecte staat. Pins gratis toegevoegd.
Snel verstuurd. Aangename communicatie.

1 like

Vandaag ontving ik de Ko-band die ik van @Piede heb overgenomen.
Peter reageert snel, het bandje was keurig verpakt.
Dankjewel!

1 like

Vanavond een leuke deal gemaakt met Peter, beiden aangenaam verrast en altijd leuk een persoonlijke overdracht te doen :+1::+1:

1 like

Bandje overgenomen van Peter.

Prima communicatie en snel ontvangen.
Voor herhaling vatbaar…

1 like

Van @Piede een horlogebandje overgenomen. Was vlot geregeld, prettige communicatie. Aanrader. Nog bedankt Peter.

1 like

Bandje overgenomen van @Piede. Prettige communicatie en heel snel ontvangen. Prima.

1 like

Zelfde transactie en dezelfde prettige ervaring als @Blauwbeer hierboven. Bedankt @Piede :+1:

1 like

Van Peter de San Martin 62MAS overgenomen. Had aangegeven dat, als hij mocht gaan, hij naar mij kon, zo geschiedde… Snelle communicatie en actie. Dus vandaag mogen verwelkomen. Bedankt voor de goede service @Piede!

1 like

Mooi bandje van @Piede overgenomen, voor weinig en ook nog eens inclusief verzendkosten! Na betaling in no-time binnen. Erg blij mee!

1 like