Pikotech bv. horlogereparateur

Ben vandaag dus zaterdagmorgen naar Uden geweest naar Pikotech een zelfstandig horlogereparateur. Een erg vriendelijke en vakkundige man moet ik eerlijk zeggen.
Bracht mijn Omega f300 seamaster erheen voor een polijstbeurt. Hij kende Ferry Schweitzer ook erg goed en deed veel samen met hem, hij had een erg clean atelier en verscheidene interessante machientjes en gereedschap. Hij heeft stage gelopen bij o.a. Rolex. Hij wist veel te vertellen en te laten zien en in zijn enthousiasme bleef hij maar alles uitleggen en leuke verhaaltjes vertellen. Voelde erg vertrouwd en betrouwbaar! Ik heb in ieder geval een goed reparatie en service adres gevonden. Hij doet alle merken.

– moved topic –

Maarten is inderdaad een uitstekende horlogemaker.

Idem ervaring bij de service van mijn Omega Seamaster. Als er weer een uit mijn collectie nagekeken moet worden ga ik zeker weer bij Maarten in Uden langs.

Hoi,
Ik ben op zoek voor mijn Breitling naar een bedrijf welke een service beurt kan uitvoeren en eventueel onderdelen kan vervangen. Ik lees positieve reacties van pikotech en ik kom voor m’n werk nogal eens in Uden dus dat zou mooi zijn.
alvast bedankt voor julllie reacties.
Hilko

Heb mijn horloge ook bij hem aangeboden voor service,heb er alle vertrouwen in.
Hier nog wat beoordelingen:

http://diensten.marktplaats.nl/reparatie-en-onderhoud-overige/82848195-horlogemaker-pikotech-onderhoud-en-reparatie-van-horloges.html

Maarten heeft mijn Breitling Chronomat onderhanden genomen.
Ben er zeer tevreden over.
Na meer dan een week dragen loopt hij nog op de seconde gelijk!
Pikotech is een echte aanrader en ik zal zeker niet twijfelen om andere horloges bij hem in onderhoud te doen.
(tu)

+1

Maarten is een gepassioneerd horlogemaker met super service.

Heb onlangs mijn Submariner 16803 bij hem laten servicen en dit horloge is nu mijn meest nauwkeurige klokje(tu)

Vandaag mijn (voordat ik hem bracht behoorlijk gehavende en niet meer lopende) IWC weer op mogen halen bij Maarten van Helden van Picotech.

Daar werd ik nou vrolijk van. Loopt weer als een zonnetje en ziet er ook als nieuw uit. Vakwerk voor een zeer redelijk bedrag.

Bedankt Maarten

Vandaag bij pikotech geweest.
Super service, aardige vakman, die graag wat uitlegt!
Kan een ieder Maarten van Helden aanraden!

Ik heb mijn Rolex explorer 2 voor een servicebeurt naar Maarten gedaan.
Aangekomen bij Maarten werd ik ontvangen in een zeer schoon atelier.
Mocht meekijken onder de microscoop waarna hij uitlegde wat er aan de hand was.
De oliën waren na al die jaren ingedroogd.
Dus het horloge een servicebeurt laten geven en de band werd ook weer netjes gemaakt.
Vandaag het horloge terug mogen ontvangen en het loopt weer als een zonnetje!
Ook een heel aardige man die je veel kan vertellen over horloges, kortom zeker een aanrader.
En ook nog eens voor een zeer redelijke prijs.

Ga met regelmaat naar Maarten als ik wat heb of voor mijn servicebeurt
Zeer vriendelijke man als ie over zijn interesse verteld (horloge en Audi ) is ie niet te stoppen
En bovenal een zeer kundig man
Mijn complimenten !