Omega Planet Ocean only

Top! Ga je die LE halen die op UF te koop stond/staat?

Ik heb zelf drie PO’s gehad (2500C oranje, 2500D zwart, 8500 titanium liquidmetal) en had bijna die 2500 LE van UF gekocht maar vond het na drie PO’s toch eens tijd voor wat anders… :slight_smile:

Ik kijk uit naar de foto’s morgen!

Ik zag deze bij Pertijs en was een beetje van slag.
Voorlopig even sparen, maar staat hoog op mijn short-list! (terwijl ik nooit zo’n Omega fan was… Een vriend van mij heeft een constellation, zijn vrouw het damesmodel ervan (!..) en die vond ik (het horloge, niet zijn vrouw) altijd ronduit lelijk…) En veel van de Planet Oceans vind ik te veelkleurig…
Maar deze… !

https://www.omegawatches.com/images/Watches/Product_Presentation/Seamaster/Planet_Ocean_Deep_Black/SE_PlanetOcean_215.92.46.22.01.001_VueC_Large.jpg

6 likes

Deze staat bij mij ook absoluut op nr. 1. Ik spaar me al suf met de Albert Heijn zegeltjes, maar dan duurt het ook nog jaren. En als ik zie dat de prijzen elk jaar zo’n beetje omhoog gaan, kan het wel even duren. Maar niets is onmogelijk. Ik heb al op Chrono24 zitten loeren en dan zie je flinke prijsverschillen.

Misschien toch maar een keer mijn Omega PO te koop zetten. Oeps, wat zeg ik nou…

En natuurlijk kan deze niet ontbreken. Al meerdere keren gepost hier op het forum en nog steeds mijn meest gedragen horloge.

13 likes

Maar dat bedoel ik dus met een beetje te kleurrijk voor mijn smaak…

Dat snap ik, hoewel dat voor mij weer de doorslag was om hem te kopen. Het is toch weer iets anders en om de pols knalt het er minder uit dan hier op de foto.

Mooi hoor maar 8k voor een zwarte PO :thinking:

Hij is prachig, ik snap je volledig! De oranje PO is m.i. wel echt een speciaal horloge. Ik heb die van mij echter destijds toch weer weg gedaan na een half jaar oid omdat ik 4-5 van de 7 dagen per week vrij formeel gekleed ga en hij zich daar wat minder goed voor leent. Hierdoor droeg ik hem toch wat te weinig om het een blijver in de collectie te maken.

7 likes

Het is inderdaad een flinke klatser en als je hem onder een overhemd wil dragen moet je eerst naar de kleermaker om je manchet iets wijder te laten maken. Ik draag hem zonder problemen, ook omdat ik voor mijn werk en privé er lekker casual bij kan lopen. Dus voor mij een blijver.

Gisteren om gehad, zoals ik al eerder zei; foto’s doen hem geen recht;

Vind hem te bepalend qua kleur om als enige horloge te hebben denk ik maar echt prachtig.

6 likes

Ik vind hem te groot en de kleur bavalt me ook niet zo. Op de promo foto’s vind ik hem er beter uit zien.

Je hebt volledig gelijk dat dit horloge teveel aanwezig is.

1 like

:worried: , dat is veulste veul.

1 like

Ik vind 'm mooi, maar inderdaad om hem op deze manier te zien is toch weer even anders. Ik zal 'm toch eens een keer in het echt moeten zien, vasthouden, passen etc.

8500 in het avondlicht

13 likes

8800 Macro shot

18 likes

Prachtig maar het ding glimt het scherm af :sunglasses:

1 like

Leuk topic met hele mooie klokken :slight_smile:

Afgelopen december had ik eindelijk mijn PO8900 binnen.
Leuk om te zien dat er inmiddels meerdere op dit forum te vinden zijn.

Inmiddels zit deze al een flink aantal maanden om de pols ik kan er niet blijer van worden. Echt een geweldige klok met “vele gezichten” omdat deze het licht zo mooi weet te vangen.

De verstelbare band zorgt bovendien voor een perfect draagcomfort gedurende iedere dag, welke temperatuur het ook is

Mensen die twijfelen: bekijk hem eens in het echt, maar dan vooral in daglicht en niet onder de felle LED lampen bij de counter.


19 likes

Mooie foto’s :+1:

Ook hier groeten terug en cheers voor het weekend!.

Het licht gebolde saffier blijft smullen…

2 likes