Poll HF foto challenge #3

Lijkt wel een Photoshop contest.

7 likes

Dat zei ik ook. Pas maar op, voor je het weet ben je ook een zuurpruim en word je verzocht om maar niet mee te doen of weg te blijven van dit topic :unamused:

1 like

Valt wel mee volgens mij. Ik weet het natuurlijk niet zeker maar vermoed dat ongeveer tweederde toch echt voortkomt uit één foto, van een eigen bedachte ‘set-up’, en niet door kloon-, knip-, plakwerk uit of met andere foto’s.

2 likes

Gestemd op nummer 1, maar vind de Coolbest foto van @SuperC (nummer 10) ook echt heel gaaf.

5 likes

Eens!

1 like

@junior Zou het dan toch een keer gebeuren?


Het leven is ook oneerlijk

5 likes

AfCbCnM

Maar niet voor foto 1!
Ik herhaal niet voor foto 1. Dank. :sunglasses:

PS Wat zou een leuk thema kunnen zijn?

1 like

Jij wilt winnen…jij gaat bedenken. Dus, ben benieuwd. Doe eens gek, maak ons gek.
Ow, eerst winnen uiteraard.

drank (ex koffie) lezen…

1 like

Liever niet. Serieus.
Ik heb helemaal geen zin in die zure “Blêh! Met Photoshop kan ik het ook.” reacties enzo. :wink:

Ik heb net zelf maar even op 7 gestemd, staat nu op één. :sunglasses:

2 likes

Als ik had geweten dat de winnaar het nieuwe onderwerp moest kiezen had ik niet meegedaan. Gelukkig ben ik geen goede fotograaf… :joy::sleepy:

Het is gewoon een strakke foto. Moet je trots op zijn.

Een leuke thema zou iets zijn wat vrijwel niemand in zijn archief heeft staan. :sunglasses:

1 like

Horloges en minions? :wink:

1 like

edit- spuit11

Excuses voor de late reactie. Het is nogal een gekkenhuis. Morgenochtend sluit de pol om 12:00uur. De winnaar zal dan bekend gemaakt worden.

3 likes

Na het zien van het aantal stemmen op mijn foto kan ik geen andere conclusie trekken dan:

:joy:

3 likes

Bewerk hun logo erop, en het lijkt net een originele advertentie. Zo mooi zijn de foto’s :+1:

6 likes

Haha mooi gedaan!

1 like

Vet!

1 like

haha dankjewel mannen