Pontiac only

Een Pontiac Hydraulica Memodate heb ik ook. Nog in mooie staat

17 likes

Een 1 ster Simpatico heb ik ook nog. Ook deze loopt nog keurig en eigenlijk is het alleen jammer dat het erg kleine horloges zijn.

12 likes

Leuke Gulfstream, maar kan wel een beetje liefde gebruiken.

9 likes

Leuke Nageur, maar kan wel een beetje liefde gebruiken :wink:

Wat een prachtig lettertype wordt daar op de plaat gebruikt zeg!

Die had ik kunnen verwachten. Je hebt gelijk.

1 like

Net deze hele batch verkocht on plaats te maken…


Had denk ik er hier ook wel mensen mee blij gemaakt vermoed ik.

Mvg
Lode

7 likes

stond op tweedehnds.be en heb ik in deals geplaatst.:grin:

2 likes

Ah, lol tja, ehhm wel ik ben tevreden met wat ik gekregen heb. Maar ik zal de volgende keer eerst even hier posten.

Ik verkoop nog een 40 tal horloges helaas geen pontiacs meer , ik zal er eerst hier dan maar melding van maken. :smiley:

3 likes

Voor de liefhebbers, op tweedehands verkoopt er iemand pontiacs uit een stopzetting.
Beetje shit quartz modellen maar er springt er 1 uit.
Een dancing hands chrono, sterker nog het is een michel preud’homme model (mp op de wijzerplaat)
En voor 40 € ook zacht van prijs.

2 likes

Nieuwste aanwinst sinds gisteren, helaas moet ik hem wel nog afhalen in Luik wat wel een eindje is maar was van slag verliefd op het karakter van dit horloge

2 likes

dancing with the stars…

1 like

Jazeker - naar de vakman met je Pontiac!

1 like

Net nieuw binnen. Staat 2 keer per dag op tijd

8 likes

NOS

17 likes

Mijn Blokkeerdoos met Pontiac

Eens blij dat dit in belgie zeer gekend merk ter sprake komt .
1 Quartz Chronograph 100 m
2 Majot jaune
3 Hydrolica S
4 Pontiac Superchoc automaat MP52 : wat zou dit betekenen met franse tekst antimagnetique
trouwens ook in Fr. gevonden
5 Hydrolica Memodate
6 Pontiac antimagnetique eveneens in Frankrijk gevonden

6 likes

Mooie verzameling Pontiacs. Vooral de Maillot Jeune en de Hydraulica vind ik mooi. Ik heb er al een flink aantal van Belgische aanbieders overgenomen. Maar volgens mij zijn ze in Nederland niet minder bekend.

Ik heb ook nog een kleine Pontiac, 42mm en beide kronen origineel, deze draag ik zondag op de Rikketik en daarom had ik hem bij de hand.

13 likes