Vindt ik ook
Maar daar zijn de meningen over verdeeld
Ik laat de jubilee lekker zitten
Een record! Op naar de 3.5 dag
Ging inderdaad vrij snel afgelopen tijd. Heel veel eruit en heel veel er ook weer in. Nu even rust in de tent
Volgens mij kunnen we hier wel verder
Wahahahahahaha
Oprecht haha
Ik heb er twee
Randvoorwaarde voor daily beater bij mij is aangeschaft onder 4k, waterdicht, lume en staal.
Heb overigens ook gewoon seiko’s maar draag ze eigenlijk alleen in het weekend
Hou op man…max 2 weken (en dat is al lang)
Volgens mij ontbreekt er nog wel een horloge met zwarte wijzerplaat in je collectie hoor
Haha nee nu piece of mind😎. Als er wat nieuws in komt moet er ook wat uit en dat gaat nu niet zo snel gebeuren aangezien ik alle horloges die momenteel in de collectie zitten helemaal fantastisch vind.
De Tudor Black Bay is incoming met z’n wijzerplaat wissel, that’s it
Haha ook twee blauwe en een witte. Voorlopig genoeg. Ik hou nou eenmaal van zwarte duik horloges.
Momenteel een 6 piece collectie (2 vintage horloges van mijn beide opa’s niet meegerekend) en dat vind ik meer dan genoeg. Meer horloges hoef ik niet.
Voor mij is dat deze:
Titanium, solar, radio controlled, 100m waterdicht, sportief/dress en een seconde wijzer die op de indices tikt!
De Steinhart OVM39. Mooi formaat horloge, draagt comfortabel en loopt netjes op tijd.
En als het iets netter moet de Certina DS4 day/date om dezelfde redenen als hierboven.
Lange tijd met een Seiko BFK rondgelopen maar tegenwoordig is mjjn daily beater deze,
mwc g10 gtls 12/24. Waarom deze? Quartz horloges liggen me niet, vroeger bij lange periodes op zee regelmatig te lang zonder horloge gezeten wegens lege batterij net tijdens die periodes. Automaten draag ik beter niet vermits ik