Prijsje gewonnen :)

Via een deelname aan een raadsel op de Deense Radio; een van de nieuwste modellen van het merk Bering gewonnen :slight_smile:

40 mm, miyota quartsje erin, day- date, saffier, mooie blauwe plaat en blauw bandje erbij.

.

En voor het gemak (niet goed te zien…) schuif push-pinnen :slight_smile:

Deze draag ik dus vandaag :slight_smile:

Dank voor het blieken :slight_smile:

26 likes

Wat was het raadsel ?? :slight_smile:

1 like

De geboorte - en sterfdatum van Georg Jensen en waar. :slight_smile:

Was een uitzending over Deens Design.

1 like

Ik luister geen Deense radio…

2 likes

Leuke aanwinst, veel plezier ermee!
Hoezo luister jij naar de Deense radio? :astonished:

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd, leuke aanwinst .

1 like

:slight_smile: ik ben vertaler en tolk he … van de noordse talen, Deens, Noors en IJslands.

13 likes

oh wow, niet echt een gemakkelijke taal.

Neem aan dat je wel eens geweest bent.

Ik heb jaaaren geleden een “rondje Ijsland” op de fiets gedaan. Tentje achterop :slight_smile:

1 like

Ik ben ooit naar de open dag op de universiteit geweest van “scandinavistiek”…

Verliefd op de schoonheid van de landen, maar durfde er niet voor te kiezen.

Misschien had ik dan nu ergens in Noorwegen gewoond met een bloedmooie Noorse…:joy:

3 likes

Heeft een hechte verwantschap met het Noors, alleen in de loop der tijd, door toedoen van de commissie is het moeilijker geworden, maar ach, alles went :slight_smile:

4 keer per jaar twee weken (werk) en nevenactiviteiten natuurlijk haha, een geweldig mooi land! ook om te fietsen ja!! Gaaf he? :slight_smile:

1 like

Knap hoor, lijkt me enorm fijn om meerdere talen vloeiend te spreken.
Half jaar in Finland gestudeerd maar dat is me toch een belachelijk moeilijke taal.
Kwam in dat half jaar niet verder dan het niveau van “brugklas Frans” :sweat_smile:
Maar compleet off topic want Fins schijnt totaal niet te lijken op de talen die jij noemt, maar toch…

1 like

:slight_smile: haha kan me voorstellen ja, nee Fins stamt meer van het oeraals en die anderen van de germaans/keltische talen

2 likes

Nice, gefeliciteerd. Toch leuk zo’n initiatieven. Geniet er van

1 like

Leuk!

1 like

Mooi man gefeliciteerd .

1 like

Doe je goed, ik ben nooit zo’n talenwonder geweest. Ben al blij dat ik me in het Engels en een klein beetje in het Duits kan redden. :grin:

1 like

Mijn beste,

Niet geschoten, altijd …!!
Leuk hoor. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Deens is GEEN taal !!

( Deens is een spraakgebrek )

3 likes

Er bestaan ook hele stevige aardse trollen hoor!

1 like