Pulsar Only

6 likes


7 likes

Deze ziet eruit als een iets robuustere versie van de Britse Pulsar G10.

mijn daily beater is qua fit n finish mooier afgewerkt dan zijn neefjes van Seiko die ik ook in bezit heb

5 likes

Laat ik de mijne er ook bij zetten​:kiss::tada:

4 likes

Die mag ook hier hè ThomThom:

Ik heb er ook één, eveneens een titanium:

6 likes

Deze knaap is een aantal jaar mijn daily beater geweest. Ik heb inmiddels meer grijs haar dan het klokje krassen.

image

4 likes

Gekocht in 1997 , nu doorgegeven aan mijn zoon

3 likes

Hallo allemaal,

Mijn moeder heeft een Y580-0039 horloge (Een heel klein damesmodel) met nogal emotionele waarde hieraan gekoppeld.
Op onverklaarbare wijze is het dekseltje van het horloge zoekgeraakt…
Huis ondersteboven gehaald, brandweer gebeld, buren gefouilleerd…
Niet meer te vinden.

Heeft iemand op het forum misschien het deksel of misschien het hele horloge (waar ik het deksel dan weer van kan gebruiken) liggen?
Hieronder foto’s in complete staat.


Al 30 jaar trouwe dienst. Batterij is alleen sinds een week leeg. Even bestellen.

5 likes

De rechter Pulsar was ook mijn allereerste ‘echte’ horloge. De linker is mijn laatste aankoop geweest, van @Richard1 .

5 likes

Mijn eerste pulsar… Ik herinner ze nog van vroeger toen mijn vader ze droeg :sweat_smile:. Ik was er ook niet van op de hoogte dat er Seiko technologie achter zat :see_no_evil:, maar het verklaart wel de cleane uitstraling :nerd_face:.

3 likes

Mijn eerste (en laatste) Pulsar. Draag ik graag omdat het zo’n prachtig rustige wijzerplaat heeft. Gekregen van mijn lieve vrouw!

4 likes

Dit was heeeeeel veeeeel jaren geleden eens mijn eerste “echte” horloge.
Alles mee gedaan, ding zat onder de krassen. En op een gegeven moment heb ik hem denk ik toch weggedaan.

De laatste paar jaar altijd eens in de maand op Marktplaats kijken of er eentje te koop zou staan maar het eigenlijk al lang opgegeven. Tot een tijdje terug ik er een in nieuwstaat zag staan. Gelijk de deal geregeld en nu weer in de collectie.

Superblij hem weer te hebben.
Hij wordt nu wel beter behandelt.

7 likes

Vorige week kwam ik deze Pulsar automaat Z46G40-x001 tegen op mp in een hele nette staat nog compleet fullset , Was al een paar jaar op zoek maar deze kom je niet vaak tegen is eingelijk best wel zeldzaam.

7 likes

Hey ik heb iets te delen in dit topic:
Mijn pulsar chrono

5 likes

6 likes

Mooie👌

1 like


Kom net dit Pulsar topic tegen.
Ook mijn eerste echte horloge.
23 jaar oud en al 20 jaar mijn daily. Tevens mijn meest mishandelde horloge, maar als je iets al 20 jaar tijdens je werk draagt kan dat ook moeilijk anders.

7 likes