Racing strap voor de Speedy ?

Zoals de titel mss al laat vermoeden ben ik dus op zoek naar een mooie racing strap voor mijn Speedy Pro :wink:

De OEM Omega racing strap is volgens mij niet meer te vinden … dus op zoek gegaan naar ‘alternatieven’.

Naast de Di-Modell Rallye Wapro kwam ik zo ook Heuerville en B&R Bands tegen - die maken allebei knappe ‘vintage-looking’ rally straps :heart_eyes:

Voorbeeld van Heuerville :

Voorbeeld van B&R Bands :

Het enige problem is dat ik niet kan kiezen qua kleur :dizzy_face:
En … bij Heuerville ook qua material (nubuck vs oiled).

Zijn er hier leden die hun Speedy op zo’n Heuerville of B&R Bands strap dragen ?
Zo ja, welke kleur /materiaal - én … pictures please :wink: !!!

TIA :thumbsup:

Stuur @Ko-Banden eens een berichtje. Kun je een bult mooie bandjes laten maken voor je Speedy!

1 like

Inderdaad Ko maakt hele mooie banden gewoon benaderen

1 like

Heuerville Oak…

2 likes

cognac is ook niet verkeerd

4 likes

Beetje moeilijk te zien wellicht maar neem van mij aan dat het een perfecte match is:

2 likes

Vind de korte stiksels bij de lugs nooit zo mooi op bovenstaande straps…

Dan is zoiets mooier. Dit leer iets te ‘gelikt’ naar mijn smaak, maar voor het idee…

1 like

Rios - ik heb aan de Speedy exact dezelfde:

…momenteel op staal, dus even een archiefpic. Doet me er aan denken de Les Paul weer 's af te stoffen… :slight_smile: Heb ook helemaal niks met die stiksels bij de lugs, wie heeft eigenlijk bedacht dat dat mooi is…? I don’t get it.

2 likes

@Ko-Banden kan dat bandje maken van vintage leer of (nog mooier misschien) nubuck.

1 like

Ko was ik idd vergeten … is ook een optie :thumbsup:

Die Rally straps met de grotere gaten vind ik persoonlijk wat minder op een Speedy … smaken hé :wink:

Oak en Cognac zijn alvast kanshebbers !

Ko heeft voor mij zo’n bandje gemaakt. Helemaal top. En dan ook nog eens heel goedkoop

1 like

Die is erg nice. Is dat een Heuerville?