Rado only

Vandaag maar deze mooie Rado attaché wehrmachtswerk om de pols met een vers leren kroko bandje :slight_smile:

4 likes

o wauw, welke type is dit ?

2 likes

ow al gevonden op de website

2 likes

Waarschijnlijk was je er al achter dat het een rado attache Wehrmachtswerk is :slight_smile:. Ik krijg helaas geen meldingen meer op het hf en heb je reactie gemist. Maar hij is beschikbaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De perfecte maat voor mijn pols.

Rado HyperChrome Captain Cook LTD

8 likes

8 likes

Gaaf :star_struck:

Ik heb je even een pb gestuurd :wink:

9 likes

Golden Horse.

10 likes

Dat is een heel mooi horloge, ik heb 2 dezelfde met een gouden wijzerplaat. Ik zoek alleen nog 2 mooie jubilee vergulde banden

Vandaag mag deze mee naar Leeuwarden

Fijne zondag :sunny:

5 likes

Wat voor rado is dit? Cool zeg! :ok_hand::+1:

3 likes

Ah, het is de Rado True Square Tej Chauhan.

In die lijn is er ook de True Square YOY, die is ook tof zeg en met 38mm lekker draagbaar.
660-440-rado-true-square-yoy-04

3 likes

Chique :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

Dank je! Ik ben er ook blij meemaakt je ziet dat mijn band ook niet helemaal top meer is. Maar goed, hij is ook om te dragen

dit is die van mij, maar één met zwarte wijzerplaat zou wel mooi zijn :grin:

4 likes

Vandaag was de Sintra weer mee op pad, alleen een klein probleempje. Door een iets gezondere leefstijl, niet iedere dag meer vette hap uit de bedrijfscafetaria, maar gezonde bammen thuis, is mijn pols iets gekrompen. Alleen hoe haal je een schakel er tussenuit bij deze Sintra? Iemand een goede instructie(video)?

4 likes

Doe eens een voorstel :wink:

:slight_smile: Ja voorlopig houd ik het bij mijn huidige gouden twins, ik heb net op de bestelknop gedrukt voor een Casio G Shock Gravitymaster GRB 200, iets totaal anders maar ook leuk