Ramone

Deze week een Speedmaster van Ramone gekocht. Was sceptisch, dus heb veel foto’s e.d. gevraagd.

Ramone werkte enorm goed mee, nooit geklaagd, stuurde meteen alles wat ik vroeg. Pakketje kwam de volgende dag al aan.

Topverkoper!

1 like

Ook zaken gedaan met Ramone (Robert) i.v.m. een Rolex Day Date. Snelle reacties, duidelijke info., snelle versturing van het horloge en zeer goed verpakt. Niks geen klachten, alles prima voor elkaar (tu)

1 like

Ik sluit mij aan bij dmc en supra, zojuist een datejust gekocht. Veel info, goede afhandeling. Heel relaxt.

1 like

Vandaag van Ramone mijn nieuwe vintage 1680 mogen ontvangen. Fijne communicatie, snelle afhandeling, en uiteraard een prachtig horloge.
Bedankt!

1 like

Voor een goede vriend contact gehad met Ramone voor de aankoop van zijn 5512. Duidelijke communicatie en zeer prettig zaken mee gedaan. Ik zou Ramone aanraden bij mijn contacten. Op naar de volgende… Bedankt!

1 like

Vaker Rollie advies van Ramone gekregen. Was op zoek naar een matte maxi dial 5513. Kon uiteindelijk Ramone zijn MK V die niet in de verkoop zat overnemen. Tussen afspraak en afhalen zaten nog vakanties naar Maleisie en Vietnam.

Je krijgt meer en verdervoerende info dan waar je om vraagt. Vol vertrouwen overgenomen.

1 like

Ik heb van Robert een prachtige Omega Pie Pan overgenomen. Hele prettige communicatie, en goed ontvangen. Nog even kort wat over horloges gepraat, was super.

Zeker iemand met wie ik vaker zou willen handelen!

2 likes

Heb een vintage Sandoz sub van Robert gekocht. Reageerde snel op mailtjes en horloge was erg netjes verpakt. Een aanrader om mee te handelen. @Ramone bedankt!

1 like

Ik heb zeer recent een Rolex Submariner van Robert overgenomen. Hij reageerde vlot op e-mail en Whatsapp. Aangezien we beiden in Rotterdam wonen, snel een afspraak gemaakt om het horloge te bekijken. Daarna rustig de beslissing kunnen nemen.

Robert zou ik zeker aanraden! Topverkoper.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Robert heeft van mij een 16610 overgenomen en ik heb van hem een 1603 overgenomen.

Robert is uiterst nauwkeurig en beschrijft tot in detail de positieve maar ook zeker de negatieve punten van een horloge!

Kan hem dan ook zeker aanbevelen!

1 like

Uitstekende ervaring gehad met Robert, zou een 1603 eerst komen ophalen, maar het kwam allemaal net niet uit, dus via de post helemaal goed gegaan en fantastisch ingepakt! Kan niet anders dan enthousiast zijn!

1 like

Ook ik heb vorige week een super ervaring gehad met Robert. Al langer stalkte ik hem met ruilverzoeken voor zijn 168000. Hoewel een ruil uiteindelijk niks werd reageerde hij altijd netjes en vlot.
Uiteindelijk de knoop doorgehakt voor een directe aankoop en het horloge bij hem opgehaald. Ook toen uiterst vriendelijk contact, even gebabbeld en -niet onbelangrijk- het horloge voldeed precies aan de omschrijving en foto’s.

Wie weet tot een volgende keer!

Bedankt, Matthijs

1 like

Ik heb een Rolex 5513 meters first van Robert overgenomen.

Ook ik heb een zeer positieve ervaring er aan over gehouden. Snelle reacties, veel foto’s en uitstekende service.

Zelfs nog een free of chrage after service gehad!

Al met al zeer betrouwbaar en prettig!

Gr Maarten

1 like

Mijn eerste vintage Rolex gekocht bij Robert 1601. Heel uitvoerig geinformeerd zeer prettig gevoel bij.
Horloge ook uiterst nauwkeurig beschreven. Buy the buyer is voor een leek als ik echt key. Via via Roberts naam doorgekregen echte aanrader. Bedankt voor de goede zorgen. En zeker tot in de toekomst.

1 like

Onlangs een Rolex 6251H jubilee band overgenomen van Robert. Ik ben zeer tevreden over deze aankoop. De band komt volledig overeen met de beschrijving en de communicatie verliep soepel. Ik beveel deze verkoper van harte aan. @Ramone: bedankt!

1 like

Robert had een mooie datejust te koop waar ik interesse in had.
Hoewel we redelijk dicht bij elkaar in de buurt wonen, lukte het me niet om op kort termijn een ontmoeting te regelen.
Daarom geld overgemaakt en op basis van vertrouwen heeft Robert het horloge direct verstuurd zonder het geld op zijn rekening gezien te hebben.
In mijn enthousiasme heb ik 2 maal een overboeking gedaan :sunglasses:

No worries. Per direct terugeboekt.
Het horloge is in het echt zoals hij dat omschreven en gefotografeerd had. Dus @Ramone is een absolute aanrader. En bij een volgend mooi aanbod weet ik hem te vinden.

3 likes

Van @Ramone een Rolex Oyster Perpetual overgenomen.

Zeer aardig en vlot contact en omschrijving van het horloge was zeer adequaat. Mijn “newbee” vragen werden uiterst aardig beantwoord. Transactie kon ook op korte termijn gefaciliteerd worden.

Met een goed gevoel een mooie transactie gedaan dus; zeer blij mee.

Gr Ramon

1 like

Al vaker zaken gedaan met elkaar. Nu ook ongezien een mooi horloge gekocht. Perfect verzonden en as described. Topper!
Gr Ramon zonder e dan. :innocent:

2 likes

Horloge overgenomen van @Ramone, duidelijke en snelle communicatie en het horloge is zoals beschreven. Al met al een prettige deal, bedankt Robert! :thumbsup:

1 like