Randyu

Horloge gekocht van Randy, prettige zaken gedaan. Wegens omstandigheden was ik niet in de gelegenheid deze eerder op te halen, hij heeft het horloge keurig gereseveerd en voor mij achtergehouden. Zeker een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Horloge verkocht aan Randy, goede communicatie, snelle betaling, kortom prima zaken doen met @Randy.

1 like

Horloge gekocht van @Randyu , vlotte communicatie en snelle verzending.
Zeker een aanrader om zaken mee te doen :thumbsup:

1 like

Hoi,

Bij dit horlogeforum zijn we eigenlijk vaak op zoek naar een nieuw horloge,
zo ook mijn persoon ik zocht een toolwatch naast mijn andere horloges.
Een prachtige nieuwe Tissot psr 516 automaat dat zou hem worden, met de verkoper, na een paar berichtjes het eens geworden over de prijs en aan mij de vraag hoe ik het verder af wou handelen. De volgende dag erna een mail gestuurd en een planning gemaakt. Daarna werd de snelheid van het beantwoorden minder snel en had ik gelijk een onderbuik gevoel dat het niet helemaal lekker zat. En jammer maar waar, na div mails van mijn kant om de afspraak op een vrijdag te bevestigen, melde de verkoper me dat hij helaas besloten had de Tissot toch maar te houden.
Nu mag je van mij best spijt krijgen van een verkoop maar neem dan even contact op en je moet even door de zure appel heen, maar laat de koper dan niet zwemmen en div mail’s laten sturen. Ik heb hierop gereageerd dat ik het een hoog marktplaats gehalte vond hebben en teleurgesteld was.
In de middag heb ik nog een mail gestuurd met de melding dat mijn reactie wellicht wat kort door de bocht was maar dat het voor mij jammer was maar vooral verdrietig voor mijn vrouw aangezien ze deze tissot voor onze 25 jarige trouwdag cadeau wou doen. Het niveau van het betreffende forumlid is zo beperkt dat hij niet het fatsoen heeft om op mijn gebaar te reageren. En voor de eeuwige optimisten onder ons, hij reageerd wel op mail aangezien ik daarna op zijn Hamilton horloge (die ook op dit forum staat) die op marktplaats staat heb gereageerd en daar reageerde dit forumlid wel op.
Had dit op dit forum niet verwacht, ook ik ben een eeuwig optimist die gelukkig ook gewoon na dit voorval in de toekomst wel zijn afspraken na blijft komen.

Groet Bram
Nog altijd op zoek naar een mooie toolwatch

1 like

Hallo Randyu,

In navolging van bovenstaande toch even mijn opmerking. Blijkbaar heb je bovenstaande potentiële koper afgewimpeld met het smoesje dat je hem niet meer wou verkopen maar eigenlijk heb je hem gewoon aan mij verkocht. De reden dat je hem aan mij verkocht en niet aan hem is omdat ik je 50 Euro meer geboden had. Beetje somber dat men zijn woord breekt voor 50 Euro. Het gaat om een mooi horloge, wij komen mijn prijs overeen, 400 Euro incl. verzending. Jij gaat akkoord, geeft je rekeningnummer en ik schrijf direct over. Daarna vraag je mijn adres en merk je op dat je naar België zal moeten verzenden en vraag je mij om nog eens 5 euro over te schrijven ter compensatie. Nadien wetende dat je in eerste instantie voor 350 Euro had verkocht aan voorgaande koper vindt het toch allemaal een beetje een raar verhaal. Ik ben nog steeds tevreden met mijn aankoop en ben in blijde verwachting van mijn pakket en in principe heb je naar mij toe (buiten die 5 euro compensatie) correct, tijdig en eerlijk gehandeld, maar het heeft een wrange nasmaak.

Mvg

Jonas

12 likes

Beste ,
Als we dit als volwassenen zouden uitwerken dan had dat ook via pb kunnen gaan !
Het is niet netjes wat ik heb gedaan en heb hier een lering uit getrokken.
Dit zal in de toekomst ook nooit meer gebeuren.
De gemaakte deal met jouw gaat gewoon door en ik stuur je vanavond een pb.
Wat je daarna met het horloge doet moet je zelf weten , ik gun het Brambo niet en geloof ook niets van zijn huwelijkscadeau verhaal.
Hier is geen woord over gerept tijdens de onderhandelingen, hij had het alleen maar over dat zijn horlogepotje maar 3/4 gevuld was met de vraagprijs , toen de deal niet meer doorging kwam hij opeens met met dit verhaal.
Randy

1 like

Randyu
Wat ik niet begrijp in jou verhaal dat jij het onfris heb gedaan maar mij continu de zwarte piet (of wordt silvana simons nu boos) toe probeert te spelen. Zal ik een foto maken van mn trouwboekje en deze posten dan maak je je nog ongeloofwaardiger als nu al het geval is. Schaam je diep erg diep.

3 likes

Beste
Het kan best zo zijn van je huwelijk, maar dat dit horloge bedoeld was als huwelijkscadeau is nooit ter sprake geweest bij de onderhandelingen. Vandaar mijn twijfels.
Verder ben ik klaar met deze discussie en mag dit topic nu wel op slot .

1 like

Weer opgeschoond. Dit is geen discussie, maar een ervaring met topic. Heb je geen ervaring met Ranyu post dan geen reactie.

2 likes

Hamilton gekocht. Goede en vlotte communicatie en horloge is super.

1 like

Hamilton gekocht, snelle communicatie en een eerlijk prijsje, bedankt Randy :slight_smile:

1 like

Graag gedaan en geniet van het horloge :smile:

Zeer goede koopervaring gehad vorige week met Randy. Heeft het horloge bijna een week lang keurig opzij gehouden voor me.

Horloge was ook perfect zoals omschreven.

1 like

Bedankt voor de positieve review en geniet van het horloge . :slight_smile:

Horloge overgenomen van Randy.

Het horloge is zoals beschreven en vlotte afhandeling. Kortom aanrader!

1 like

Prima ervarin met Randy.
Vlotte communicatie en horloge in perfecte staat zoals beschreven. Netjes verpakt en aangetekend verstuurd.

Groet,

1 like

Een Certina DS Action Diver ( ETA-2824 ) gekocht van Randy.
Ik kan dit forumlid van harte aanbevelen om zaken mee te doen.

2 likes

Zojuist, op een prettige manier, een Omega PO 8500 gekocht van Randyu.
Hij heeft nog de extra schakels op de band gezet, wat nodig was voor mijn pols.
En ook ik kan dit forumlid zeker van harte aanbevelen.
Randy bedankt!

Gr.
Johan

3 likes

Deze week een Bulova Moonwatch gekocht van @Randyu . Goede prijs en een vlotte communicatie en verzending.

Zeker een aanrader!

2 likes

Victorinox INOX gekocht van Randy.
Horloge in goede staat, compleet volgens horlogemarkt topic. Goede communicatie. Wat mij betreft is Randy als verkoper helemaal OK.

1 like