sarsippius

Vandaag een prettige transactie gehad met Sven!

Helemaal zoals afgesproken. :slight_smile:

Een persoon waarbij je met een gerust hart een horloge kan achterlaten. Een echte liefhebber! :slight_smile: (tu)

Sven, bedankt voor de fijne communicatie en graag tot een volgende keer! (tu)

Gr. Glenn

Ook ik kan Sarsippius alleen maar aanbevelen. Gisteren horloge aan hem verkocht, is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Veel plezier met je horloge!

Prima zaken doen met Sven. Aangeboden klok was precies zoals beschreven. Vriendelijk contact en vlotte, prettige communicatie via PB.

Aanrader

Groet Tecco

Laatst een Seiko BFS aan Sven verkocht. Prima zaken doen. Snelle beslissing, voor ik met de ogen kon knipperen stond het geld op mijn rekening. Echt een aanrader!

Dick

Vandaag een prettige transactie gehad met Sven!

Helemaal zoals afgesproken. :slight_smile:

Een persoon waarbij je met een gerust hart een horloge kan achterlaten. Een echte liefhebber! :slight_smile: (tu)

Sven, bedankt voor de fijne communicatie en graag tot een volgende keer! (tu)

Gr. Glenn

Ook ik kan Sarsippius alleen maar aanbevelen. Gisteren horloge aan hem verkocht, is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Veel plezier met je horloge!

Prima zaken doen met Sven. Aangeboden klok was precies zoals beschreven. Vriendelijk contact en vlotte, prettige communicatie via PB.

Aanrader

Groet Tecco

Laatst een Seiko BFS aan Sven verkocht. Prima zaken doen. Snelle beslissing, voor ik met de ogen kon knipperen stond het geld op mijn rekening. Echt een aanrader!

Dick

Toppertje. Easy transactie. Binnen 10 minuten was alles geregeld.
Zeer aanbevolen!

Ook hier een dikke :+1:
Snelle betaling en prima communicatie.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Sven.
Zeer snelle en vlotte afhandeling.
Prima deal en zeker een aanrader. :+1:

Jan

Gisteravond een horloge aan Sven verkocht. Ergens halverwege het land afgesproken aangezien onze woonplaatsen ver uit elkaar liggen.
Communicatie vooraf was prima, lekker no nonsense.
Vooraf was mij bekend dat Sven via een andere bank bankiert dan ik doe, gezien de eerdere ervaringen vanuit dit topic, zag ik dit niet als een belemmering. Tijdens de overdracht via internetbankieren betaald, vandaag bijgeschreven; mijn vertrouwen in Sven is volkomen terecht. :slight_smile:

Bedankt voor deze transactie en wellicht tot ziens, @sarsippius

1 like

Vandaag de SBBN027 Bumblebee verkocht aan Sven. @sarsippius Alles binnen een dag geregeld! Vlotte, heldere en vriendelijke communicatie. Supersnelle betaling. Hij kwam precies op de afgesproken tijd aan de deur. Niets op aan te merken dus! Van harte aanbevolen om zaken mee te doen. :smile: :+1:

1 like

Onlangs een horloge verkocht aan Sven @sarsippius. Vlotte deal en prettige communicatie, zeker een aanrader! Wie weet tot een volgende keer :slight_smile:

1 like