Er is geen enkel onderdeel aan dat ding wat me zou laten twijfelen of het een origineel exemplaar zou betreffen.
Je moet jezelf een andere vraag stellen.
Als dit echt is. Wat vind je dan van de kwaliteit die Rolex je geeft…
Maar niet bij de gouden modellen.
Nee, das ook weer waar
Commentaar overbodig met dank aan Bert
Ga ook 100% voor fake.
En overigens, ga niet slaan met de forumregels, als je ze kennelijk zelf niet gelezen hebt
Dit is een echte replica
Klopt:
Maar dat bedoelde ik eigenlijk ook niet. Als iemand zich hier aanmeldt en een korte tijd mee leest, zou hij al gauw erachter komen dat het een fake is. Daarnaast is het interessanter als iemand zich voorstelt. Bijvoorbeeld: Ik heb dit horloge altijd gezien bij persoon X en ik ben benieuwd of het een echte is. Dat klinkt gelijk al anders dan: is dit real of fake… Of bij andere topics: wat is dit waard?!
Daarnaast als je ‘spelregels’ leest kan je ook gelijk zien wat voor een website dit is en een deel van de gebruiken. Alhoewel er ook verouderde informatie te vinden is:
Nooit bedoeld om ermee te slaan. Lijkt mij gewoon een goede toevoeging als mensen zich hier aanmelden op het forum. Niet per se aan Nick gericht. En ze zijn weldegelijk gelezen
Opa…Check
Rolex…Check
Echt…Check
Moment graag.
Nee helaas. Betreft een immitatie Rolex en is helemaal niks waard.
Jammer.
Ja in dit geval bier bij de popcorn, want het is WEEEEEEEEEKKEEEEENDDDD!!!
Sorry voor het ongemak !
Ik dacht dat ik via deze weg het beste en het snelste te weten zou komen wat voor een rolex dit was !
Bedankt voor de goede hulp en informatie !
Topic gesloten
Volgens mij is het gewoon een Rolex.
Het is ook geen ongemak. Absoluut niet. Maar je hebt wel gelijk dat dit de kortste klap is om erachter te komen of hij echt of nep is. Je had ook een juwelier in kunnen lopen.
Die had 'm wellicht verteld dat-ie echt was. Herinner me bizarre verhalen op het forum qua onwetendheid van juwelieren m.b.t. echt of fake…
Verder zijn we het wel eens denk ik. Aan de TS: Kijk alleen al 's naar die cyclops, veel te groot, niet goed uitgelijnd, en slecht afgewerkt.
Het betreft hier een zogenaamde Rolex,het staat er zelfs op.
Het forum is niet alleen een speelplaats voor liefhebbers, maar ook voor leken. Niemand kan hier een claim leggen hoe mensen zich dienen te gedragen. Iemand noemde jullie negatieve reactie azijnpisserij, en daar ben ik het mee eens. Je kunt een topic altijd negeren, ipv iemand zo negatief te behandelen.
Eensch!!!