Rechts of links?

Voor de auteur van dit artikel lijken er alleen maar rechtshandigen te bestaan (zie kopje ‘Links of rechts dragen’): :confused:

http://www.horloge.com/informatie/horloge-etiquette

Ben links, draag hem links.

Advies is vaak om bij handmatig opwinden em beter vd pols te halen. Voorkomen v verbuigen stem ofzo.

Je hebt altijd vd post die terugkomen. Over grails, seiko, rolex bubble, etc.

Draag horloges altijd om rechterpols, ook mijn smartwatch, ondanks dat ik rechtshandig ben (geboren linkshandig maar door mijn ouders rechtshandig gemaakt)

1 like

Dat mag je even nader toelichten
want ik zie t niet


wanneer je in een handgeschakelde auto rijden krijgt je horloge rechts meer beweging dan links, daarbij zit de stoelbediening ook vaak links en wanneer je met links je rugleuning in een andere stand zet, kom je vaak met je horloge tegen de deurpost aan, wat meer kans op krassen geeft.
wat ook veel voorkomt is dat iemand z’n koffer of tas links draagt en dan met rechts een sleutelbos of telefoon, / broodje kaas etc. dan is het ook niet handig om je horloge links te dragen, dan moet je nl eerst je koffer neerzetten om de tijd te kunnen aflezen.

1 like

Verklaar u nader :laughing:

Grt.

Mooi man je bent dus een ambidexter. Dat hoor/zie je niet zo vaak. :thumbsup:

1 like

Ambidexter, leer toch elke dag nog wat bij! :slight_smile:

hier idem, ik moest rechts leren schrijven. Echter, tennissen doe ik al sinds mijn jeugd gewoon met links

Ik voetbal dan weer rechts

ik weet het, raar figuur :slight_smile:

Voetbal met links is bij mij gebleven. Met de hand ben ik beetje tweehandig geworden, het is allebei nu prut. Onleesbaar handschrift, of ik nu met links of met rechts schrijf

1 like

herkenbaar. 2 keer niks

1 like