Rednax

Net nieuw op het forum, maar wat mij betreft een warm welkom. Prima en snel zaken gedaan met ‘rednax’. Veel plezier met je horloge. Thanks!

1 like

Mini Monster aan Xander verkocht : zeer aangename en correcte transactie !
Kan Xander sterk aanbevelen om zaken mee te doen !

1 like

Aevig verkocht aan Xander, prettige communicatie, soepele transactie, aanrader dus!

1 like

Horloge overgenomen, vlotte communicatie en verzending.

Absolute aanrader!

Bedankt en tot ziens!

1 like

Een setje Nato’s verkocht aan Rednax.

Aangename communicatie, snelle betaling.

Thx Rednax !

1 like

Een horloge verkocht aan Xander (@rednax).
Zeer correcte prijsonderhandeling, prima communicatie en snelle betaling!

Kortom met Xander kun je prima zaken doen!

1 like

Omega verkocht aan Xander. Moest het horloge pas een week daarna opsturen omdat hij op vakantie was. Geen probleem. Ik had het geld snel binnen en de communicatie was prima.

Top deal! Aanrader!

1 like

Aanrader,goede communicatie zonder lastige vragen over facturen,beurten ,bonnetjes!

1 like

Net horloge verkocht aan rednax. Aangename, erg duidelijke communicatie, en al even vlotte betaling.
Voor mij een aanrader!!

1 like

Mooi Horloge gekocht van Rednax, prima communicatie en snelle verzending. Aanrader!

1 like

Vandaag ontvangt Rednax de Casio G Shock. Ging allemaal erg snel en vlot, zeker nadat de eerste koper afhaakte.

1 like

Leuk zaken gedaan met @rednax . Gewoon leuk, snel, eerlijk enzovoort enzovoort.

Ik zeg​:+1::+1::+1::+1::ok_hand::laughing:

1 like

Prachtig horloge overgenomen van Xander. Fijne deal, goede communicatie en snelle verzending​:+1::smiley:. Xander bedankt en ik ga genieten van mijn nieuwe aanwinst!

1 like

Een kleine deal met Xander gesloten om de honger voor een paar dagen of weken te stillen. Communicatie en verzending verliepen weer helemaal top. Ik zal het jullie dan maar vertellen … @rednax is de beste! #5Stars #TripleA

1 like

Leuke ruil gedaan met Xander. Alles prima voor mekaar.

Aanrader!

1 like

Top-ervaring met Xander achter de rug. Goede communicatie, snelle betaling, gewoonweg helemaal zoals het hoort.

@rednax , tot de volgende!

Xander, is zeker een aanrader mooie speedy gekocht perfect ingepakt en vlot verlopen.
Xander ik hoop tot de volgende keer.
Groetjes Jack

1 like

Xander, jij ook bedankt voor de leuke ruil. Verliep heel soepel en vriendelijk.

@rednax is absoluut een aanrader :+1:

1 like

Bij Xander is het allemaal perfect in orde.
En dat is fijn.
Als je leest wát hij te koop heeft, dan kun je later met eigen ogen vaststellen dat er geen letter te veel stond, maar ook geen woord te weinig in de donkerblauwe rubriek.
En dat is fijn.
Als je ongeveer 170 km van elkaar vandaan woont, wordt voorgesteld elkaar halverwege te ontmoeten.
En dat is fijn.

samengevat: heeft @rednax iets van jouw gading in de blauwe hoek, maak een afspraak en sla toe.
Plezierig en duidelijk.

2 likes

Hier ook een dikke thumbs up voor @rednax. Prettig zaken doen op afstand en met een vertrouwd gevoel verstuurd.

Zou het zo weer doen.

1 like