Remova 14K horloge 1963

Inderdaad… grappig. :thinking:

Is in een mooie vintage staat,ik zeg lekker dragen in ere.

Dit is de mijne,niet van goud maar wel een topuurwerkje :+1:t2:

1 like

:no_mouth:

Ik heb me voorgesteld in mijn eerste post, goed kijken

Ongefundeerde opmerking

Nee, want ik heb het ook even nagekeken en zie inderdaad dat je jezelf nog niet hebt voorgesteld.

Als dat volgens jou gebruikelijk is, zou ik het zelf ook nog even doen. In ieder geval niet andere nieuwe leden erop wijzen.

1 like

Gedaan in mijn eerste post, nogmaals kijk goed!

Het zal me m’n r r of iemand zich voorstelt of niet. Ik heb het heel lang geleden gedaan, met enkele weken - of waren het maanden - vertraging na mijn eerste post.
En formeel heb je gelijk, maarruh wel een beetje een kort voorstellingsgesprek:
Bifora Anker Bimag 1937/1938. Trouwens eerste post, aangenaam kennis te maken.

1 like

Dat is geen voorstellen…je zegt niet wie je bent.

1 like

ik was sneller :slight_smile:

2 likes

En u bent?..:rofl:

Wie bepaald dan wat voorstellen is en wat niet, jij? :joy:

Nee, niet gedaan. Dat is geen voorstellen. Het maakt verder allemaal niet zoveel uit, maar ik zou in jouw plaats niet zo hoog van de toren blazen: geen voorsteltopic en daarnaast pas kost lid hier… Doe gewoon rustig aan en ga niet vooraan staan om anderen op hun z.g. ‘tekortkomingen’ te wijzen. :slightly_smiling_face:

4 likes

Precies, men lijkt wel eens te vergeten dat dit gewoon een openbaar forum is waar iedereen zich voor kan aanmelden i.p.v. een of ander snobistisch clubje met strenge gedragscodes.
Door deze opzet is het forum er ook voor mensen met een enkele vraag, wie de persoon achter de vraag is interesseert me dan niet zo. Wel kan wat informatie over hoe de persoon aan het horloge komt helpen met het dateren.

1 like

Ik wijs niemand op zijn of haar “tekortkomingen”, dat is iemand’s persoonlijke interpretatie. Dat ik “nog maar kort” lid ben (vijf maanden inmiddels) wil niet zeggen dat ik minder “rechten” heb dan leden die langer lid zijn dan ik. Ik was nieuwsgierig naar dit nieuwe lid, waar hij of zij vandaan komt, mogelijke collectie etc. Puur interesse, geen verwijt of wat dan ook negatiefs. Puur positief. Ik ga altijd uit van het goede, het leven is te kort voor negativiteit.

welkom @lagendijk op dit o zo geestige forum, let niet op het ongefundeerde geneuzel van sommige, in het echt zijn ze veel liever :wink:

Nu on topic:
Ik zou het horloge koesteren, wie heeft er nog een horloge van zijn vader?
Zo nu en dan lekker dragen en genieten van de mooie herinneringen, geld is tijdelijk dit specifieke horloge is tastbaar en daardoor voor u onbetaalbaar.
Indien u kinderen heeft kunt deze ook weer doorgeven, iets met familie tradities, leuk :+1:t2:

1 like

Ik heb geen plannen om het te verkopen, maar kreeg “tussen kunst en kitch” aanvechtingen en vroeg me af wat ‘t waard is. Om nou met erg veel geld om mijn pols te gaan lopen, gecombineerd met mijn slordigheid (“ik doe het ff af” en vervolgens vergeet ik het - zo ben ik een longines van 1200 gulden in een restaurant kwijt geraakt) dat leek me geen goed idee. Maar ik begrijp dat de waarde meevalt, dus om die reden hoef ik het dragen in ieder geval niet te laten.
Ik heb drie zoons, dus het herenhorloge vindt tzt vast een nieuwe generatie eigenaar!

Ik begrijp de kritiek wel, maar ik geloof ook dat Jurz het zeker niet zo kwaad bedoelde. Dus ik glimlach er maar om.

1 like

Correct! Was puur positief, vriendelijk en verwelkomend.