Reparateur gezocht: Gouwe ouwe Perfecta

Toen mijn zoon geboren werd - en dat is nu 18 jaar geleden - kocht ik voor mijn vrouw een Raymond Weil, zij had tenslotte het werk gedaan! Later kocht ik voor mezelf een oude Perfecta, een gouden automaat. Mijn vrouw draagt haar horloge dagelijks, maar mijn Perfecta bleek zijn naam niet waar te maken. Het verdween in een la, en daar haalde ik het laatst weer uit.
Eigenlijk loopt i best aardig, alleen een beetje voor. Maar het grootste euvel is wel dat de grote wijzer niet op de juiste plaats staat. Of dat door zijn plaats op de as komt, of door de automaat… Ik hoop het eerste.
Ik heb het horloge wel laten nakijken, bij een juwelier in Amsterdam Oud-Zuid, maar dat is ook al weer lang gelden. Het bedrijf is er niet meer. Volgens hem zat er een Duits uurwerk in.
Welke handige horlogemaker zou mij kunnen helpen om deze Perfecta weer dagelijks te kunnen gebruiken? Ik woon in Amsterdam, ergens rondom de stad is ook prima.
Hier een afbeelding. Het is een sierlijk klokje, met niets teveel.

Kijk eens of je op dit kaartje iemand kan vinden.

1 like

Ik heb goede ervaringen met @Inca hij heeft mijn goede horloge weer helemaal goed gekregen.

@vouwfietser woont in Weesp. Goede ervaring mee. Staat ook op het eerder genoemde kaartje.

Dank voor de reacties mensen. Ik ben een ontzettende kluns geloof ik; want ik zie niet hoe ik een Pb’tje naar Inca of Vouwfietser kan sturen. Waar staat dat in de FAQ?

Ben nog te nieuw hier geloof ik. Een maand is niets natuurlijk! Maar ik meen dat ik met een TAG aan iemand iets verder kom. Klopt dat?

@inca en @vouwfietser

Met een @ voor de gebruikersnaam krijgen ze een seintje. Dan nemen ze wel contact op.

Ik weet niet of je al een PB mag sturen maar als je op een gebruikersnaam klikt kan je een rechtsreeks bericht sturen door op ‘bericht’ of het envelopje te klikken. Alles is logisch als je het weet. :wink:

Ik heb altijd goede ervaring met. Wesselink & Vreeker Uurwerktechniek Winkelcentrum De Hoef van Ostadelaan 278 1816JH Alkmaar