Representor for a week!

Dit is wel de ideale kickoff geweest inderdaad :grin:.
Bedankt! Ik ben natuurlijk op zoek naar de leuke verhalen en reacties, maar ook inderdaad de kritische blik van een ieder. Dat helpt alleen maar om de kwaliteit te verhogen.

Ik zie dan ook uit naar het vervolg!

4 likes

Kolere zeg, wat een uitgebreide review. Die ga ik zeker niet overtreffen, ik denk dat het kopiëren en plakken wordt en dan zet ik er “en ik ook.” achter :hugs:
Ik ga er gewoon lekker een week van genieten en uiteraard wat plaatjes van schieten. Morgen komt ie als het goed is.

5 likes

Maak er gewoon een “me too” topic van. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Goede review Mozaiek, dat gaan er weinig overtreffen!
Ik volg dit draadje en moet zeggen dat ik blij verrast ben met de kwaliteit van Brunmontagne en de openheid van Pascal.
Keep up the good work Pascal!!:+1:t4::+1:t4:

4 likes

#nothanks :hugs:

2 likes

Helemaal mee eens! Ik ben er van overtuigd dat @GiveMeYourDough er net zoiets moois van kan maken, laat staan alle volgende leden :wink:

Leuk om te horen dat dit draadje positief op jou is over gekomen! Blijf genieten van alle leuke berichten in dit topic en het Show je Brunmontagne topic :slight_smile: . Geeft wel extra motivatie om hier mee door te gaan, en met de feedback kan het alleen nóg maar beter worden!

Bedankt dus!!

4 likes

De lat ligt hoog!

1 like

:+1:t4:

1 like

Pwoahhh, hij komt morgen pas volgens de link :unamused:

1 like

Ze bezorgen niet op Hemelvaartsdag.

2 likes

Fouuttje

2 likes

Ohja, dat is vandaag :see_no_evil:
Heb nooit een idee van die dagen sinds ik continue werk :grin:

2 likes

Pfff al dat wachten

He als dat blauw nu te gaaf blijkt te zijn heb ik een goeie tip.

Bestellen die handel met de zomerse code "vakantiegeld"
Pak je mooi €25 korting vernam ik op insta.
Hoppaaaaa

Iets uit de pre order range kan met nog eens €25 extra, hoe simpel het kan zijn?? Gewoon preorder invoeren en hier ook hoppaaaa…

Toch wel handig dat instagram.

Alle trouwens dank voor de positieve reacties , vind het leuk om te doen!

8 likes

Scherp hoor! Bedankt voor het delen hier! :white_check_mark: :grin:

1 like

Yes! Eindelijk om de pols :hugs: Duurde even want ik was bezig met een schilderklusje.
Gelukkig zo verstandig geweest het horloge niet om te doen:

Maar hij is wel echt gaaf hoor!

Ik kon het horloge al want ik was één van de eersten hier op het forum met een Representor. De zwarte heb ik toen gehad maar zoals bijna geen één horloge in de collectie heeft ook die mijn wispelturigheid niet overleefd.

Omdat ik totaal geen fan ben van leren banden heb ik hem toen op canvas gedragen. Echt een heerlijke combi waar ik leuke reacties op kreeg.
De stalen band was toen nog niet leverbaar en daar was ik wel echt nieuwsgierig naar.
Terwijl ik dit typ heb ik het horloge slechts 10 minuten om maar ik merk er weinig van. Dat is alvast positief.
Vandaag weinig tijd om plaatjes te schieten dus ik ga hem gewoon lekker dragen en kijken hoe ie bevalt.

15 likes

Ah hij is er al! Super! Netjes zoals het hoort @anon53002072EV!

Ik ben heel benieuwd hoe deze Representor je gaat bevallen @GiveMeYourDough, vooral aangezien je ons in het verleden al vermaakte met je mooie foto’s! :ok_hand: :grin:

2 likes

Ééntje dan alvast :grin:
Zijaanzichten van horloges vind ik vaak wel tof. Hier zie je mooi de snaarstrakke lijnen en de gesigneerde kroon.

11 likes

Lekker hoor. Door de polished centerlinks heeft het horloge aardig wat wrist presence :sunglasses:

14 likes

Ja, je kan er van alles mee. :wink:

4 likes

Mooi en gelijk al een paar leuke foto’s. Vind beide wel mooi, ook erg verschillend. Wat kleur toch een grote impact heeft.

2 likes