Representor for a week!

:point_right:Mozaiek
GiveMeYourDough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
JappieH
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent1802
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD

Leuk initiatief! Zotezien wordt het de wintereditie voor mij!:sunglasses:

1 like

Mozaiek
GiveMeYourDough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
JappieH
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent1802
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext

Dit lijkt me top!

1 like

Mozaiek
GiveMeYourDough
JPM
Batossai
Jeffstar
Jeroenx87
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
JappieH
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
Vincent1802
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn

1 like

Dit weekend nieuwe fotos schieten, dan gaat ze op leer.
Hier nog eentje met kunstlicht en flut telefoon die ik deze avond geschoten heb.

11 likes

WEEKEND dus we gaan leuke dingen doen en de @Brunmontagne gaat op leer, mooi croco print bandje van behoorlijke kwaliteit is erbij mee gegeven.

Ik wil nog wel even het staal bespreken.
Mooie en fijne band is het, draagt goed en ik heb al mijn haren nog.
De PLC’s met geborstelde buitenschakels zijn een mooie combi en in balans met de kast .
Vind het er erg mooi uitzien.
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/e/4/8/e4875a42b4bfd0408c2c68934e538d46cbc0c17e.jpg

Prijs kwaliteit is bovenmaats in de positieve zin en dus er altijd bij kopen.
Minimale rammel heeft de band en is niet 100% zo rek vrij als een hoog segment bracelet.
Hij sluit netjes aan op de kast en maakt het een mooi geheel.

MAAR serieus niks negatief hoor, had hem met alle plezier om de pols deze bracelet.
Alleen 1 dingetje, ik kan mijn vinger er echt niet op leggen maar er is een puntje waar ik mee zit.
Storen is een groot woord, lelijk is absoluut niet het geval maar, maar.


Moet de bracelet binnen de lugs blijven?? is dat het??
De band begint met “ronde” schakels en de kast eindigt hoekig. Stoor ik mij aan die overgang en het bij bijbehorende gleufje?? (dit is weg als de bracelet binnen de lugs blijft)
Is het dat je van geborsteld ineens naar PLC gaat?
Ik weet het niet.
Is dit een serieus iets wat een fout of storend is om de pols?
Nee absoluut NIET, ik vroeg het mij gewoon af hoe de looks zijn als.
Kans is groot dat hoe het nu is dat dat de beste en mooiste manier is.
Ben benieuwd of deze vragen bij het ontwerpen ook voorbij gekomen zijn en of er “plaatjes” van zijn.

ok ok, zeker erbij kopen dat staal dus al is het alleen al om de mooie sluiting!


nee, fijn verstelling is er niet bij maar met de schakels is hij echt prima op maat te krijgen.

Weekend en leer was de strekking,


lekker toch!!!

Meteen wat extra foto’s erbij.
Lekker in de knallende zon, vreselijk klote om goed te schieten.
Gelukkig lust dit horloge elke omstandigheid en weet zichzelf er elke keer weer mooi te presenteren.

19 likes

Dit is precies waarom ik deze actie zo graag wou doen, erg mooie foto’s en feedback en goede vragen. Fijn dat de bracelet goed is bevallen tijdens het dragen. Ik snap je punten voor wat betreft de band zeker.

Uiteindelijk zijn er al wel meer mensen geweest die met de suggestie kwamen om in de toekomst te kiezen voor een band die wellicht nog beter aansluit bij de lijnen van de kast. Meer “hoekig” dus dan de huidige “ronde” schakels. Iets waar ik eigenlijk zelf ook wel over na denk. In dat geval denk ik dan ook eerder dat die erbij komt, niet in plaats van. Mijn eerste schets was ook met een meer hoekig ontwerp. Uiteindelijk moet je echter knopen doorhakken en heb ik gekozen voor een wat ronder ontwerp. Dit omdat ik ook dacht dat het wat comfortabeler zou zijn met dragen.


Toen nog geen idee of het passend/haalbaar was. Bleek later niet helemaal het geval haha.

Uiteindelijk zie je hier een design van de definitieve band.

De prototype endlink was in eerste instantie volledig gepolijst en ik was daar zelf minder over te spreken. Vandaar de keuze om hem in lijn met de PCL van de band zelf te trekken. Verder ben ik vooral erg benieuwd naar de meningen van jullie allemaal voor wat betreft de vraag: binnen/buiten de lugs? Ik persoonlijk vind het mooi om hem in lijn met de kast door te trekken. Maar wellicht is er een voorkeur vanuit jullie om hem binnen de lugs te houden :slight_smile:. Vind het persoonlijk erg leuk om te zien dat de Representor met de stalen bracelet in 1 klap een geheel ander horloge wordt. Dat was uiteindelijk ook het doel :innocent:.

Goed nu over op leer dus! Vergeet ook zeker niet de rubberen band nog even om te slingeren he :wink: .
Bedankt voor een leuke update in ieder geval!

12 likes

Mooi topic gaat dit worden!
@anon53002072EV mooie bijdrage👏

1 like

Ik draag dit bandje ook nog bij aan het geheel, schenk hem aan dit initiatief .

21 likes

Staat er super op👌

2 likes

Toffe actie!

2 likes

Belangrijk moment, de @Brunmontagne om de pols tijdens de “grote boodschap”.
Tijdens deze intieme aangelegenheid is horloge staren of horloge-forum lezen DE uit te voeren activiteit .
Ik maak er even een combi van.

Kijk eens aan, in dit kleine donkere stinkhol blijft de Brunmontagne shinen als altijd.
Het maakt hem niks uit, gewoon mooi zijn is zijn taak.
En ja, ja dat lukt hem absoluut! Ook hier en nu.

7 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:
#metoo :innocent:

3 likes

Haha, blij dat ik geen representor word van dit kleinood tijdens “grote boodschap”.

1 like

Wek ontsmetten graag als hij naar de volgende gaat. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik dacht er net aan inderdaad :rofl:.

@anon53002072EV je neemt het er wel van he :ok_hand::grin:.
Lekker innig genoten van je Representor zie ik!

Dit verhaal was niet compleet geweest als ik niet had geweten dat hij zelfs shined in jouw donkere stinkhol :laughing:

4 likes

Jij staat nog heel wat te wachten🤣

2 likes

Bij mij valt het nog mee. Ben over 3 weken al aan de beurt. :smile:

1 like

Maar je krijgt hem van mij :joy:

4 likes

Heb je last van je buik? :laughing:

1 like

Nee hoor, ik zal hem in goede orde en reinheid doorpassen als het moment daar is.

2 likes