Restauratie Certina DS-2 automatic - picture overload

Ik ben ICT’er bij een lokale overheid…

1 like

Dank voor je uitleg. Klinkt logisch, maar nooit bij stilgestaan. En handig dat je daar dus gewoon een apparaat voor hebt.

Top, om allemaal zo te zien en bedankt voor je uitvoerige reportage. :+1:

Oppassen dus, begrijp ik? Telefoonhoesjes en bankpassen zijn ook geen al te beste combi, weet ik uit ervaring :wink:

Heel leuk om te zien en te lezen, complimenten.
Ik ben gepast jaloers op vakmensen die dit kunnen :thumbsup:

Dat had ik eigenlijk niet verwacht, ik dacht echt dat je veel langer bezig zou zijn met een uurwerk. Echt top om te zien en top om te zien dat je zeer enthousiast en snel antwoord op alle vragen geeft.

Dank je! :blush:

Leuk om te lezen!

Prachtige repo! Doe je dit professioneel of niet? En waar heb je het geleerd? Ik snap de basis van hoe een uurwerk werkt een beethe, en zou nog geen wijzer kunnen verwisselen… :blush: Lijkt me machtig om te leren!

Gewoon hobbymatig, ik heb een fulltime baan en een gezin met vier dochters…

Je kunt vrij veel leren van informatie op het internet maar ik wil iedereen aanraden om iemand te zoeken die je wat dingen laat zien, sommige handelingen moet je een keer gezien hebben. Misschien dat ik ooit eens een video maak om dat probleem op te lossen.

4 likes

Heerlijk! Ik denk dat iedere horlogegek wel smult van dit soort posts!

Geert,

Zoals zo velen met mij smullen wij van deze posts.
Kunnen we jou niet overhalen een paar workshops te organiseren voor startende liefhebbers?

1 like

Yes!

Geweldig gedaan, ik kijk al uit naar de video(s) en het topic over de must have tools.

Ik heb vanochtend een horloge (AS 980, Enicar) geserviced, daar heb ik 2 uur en 35 minuten over gedaan. Als antwoord op jouw vraag…

Bedankt voor deze rapportage! Met gepaste jaloezie gelezen :smile:.

Dank je wel voor je tijdmelding. Nogmaals, ik had echt niet verwacht dat het zo snel gaat.

Geert het is wederom een genot om te lezen. Ook de manier van uitleg verveelt geen seconde. Boeiend en kijk uit naar je eerst volgende video verslag. Weer bedankt voor het laten meegenieten!

Mannen, ik ga nadenken over het maken van een video, dat is nog geen garantie dat jullie vanaf nu een wekelijkse aflevering van Geert’s Horlogevideo Roadshow gaan krijgen… *

Even om de verwachtingen wat te temperen.

*Tenzij er iemand bereid is me grof geld te betalen zodat ik mijn baan kan opzeggen natuurlijk :smile:

1 like

Geert,
Zoals eerder gezegd je bent een tovenaar met horloges, geweldige reportage neer gezet, lees & kijkvoer
bij uitstek.