[REVIEW] Seiko 6202-8040 Seikomatic

Laat maar snel weten als je het horloge hebt gevonden! Ik ben erg benieuwd naar de foto’s!

@Floris155 Als je goed naar de foto kijkt kun je zien dat de craquelure onder het datum venster en de twee uurs-aanduiding loopt. Als de craquelure in het glas zou zitten zou het eroverheen lopen.

En gewonnen! :laughing: :sweat_smile:

2 likes

groetjes van mijn 33-jewels pressmatic uit 1968, voor zijn tijd reeds groot te noemen met 38mm

3 likes

FOTO’s!!! :smile:

1 like

http://i.ebayimg.com/images/g/HEIAAOSw8lpZGBic/s-l1600.jpg

2 likes

Ah, die… mooi! Gefeliciteerd!

Tof verhaal, leuke vondst. Ik moet nog nadenken over de dagaanduiding, maar het blijft een cool en apart horloge.

1 like

@MartijnV Heb je die Seiko nou al eens gevonden???

O ja sorry…
Gauw ff bij het badkamer licht dan.



2 likes

Wauw! Mooi hoor!!!

Ik heb er een met rechte endlinks zelfs :sweat_smile: Ik vraag me af of dat origineel is of een latere aanpassing.

Ik was me er niet bewust van dat ik een Dolphin in mijn bezit heb. Ik zit te denken aan een nieuwe band, bijvoorbeeld Bordeaux…

3 likes

Da’s een leuke! Een mooie croco zou, denk ik wel mooi staan. Maar die stalen band staat 'm ook best goed! Besef net dat ik (hierboven) een 5 jaar oude post een like heb gegeven. Dat heb je met die zombie threads. :thinking: :grin:

1 like

Vind ik ook, maar er is een lipje afgebroken waardoor die vrij moeilijk aan en af gaat…dus tzt een andere band

1 like

Dan rammel ik dit topic nog wel een keer wakker.
@Sivari heb je je weekdater inmiddels op een kek leertje zitten??

1 like

Ik heb op de BOR gelaten. Sluitinkje heeft een mankement maar ik vind ‘m mooi😉

3 likes

Ook mooi hoor…

1 like