Riesbiem 👍

Horloge geruild onder genot van een gezellig praatje en milkshake, waarvoor nog bedankt @riesbiem!

2 likes

@riesbiem, je zou op je figuur letten en geen milkshakes meer nemen, foei!

3 likes

Ik moet mijn bericht corrigeren. Ries had een kopje koffie en had voor mij een milkshake gehaald :wink:

3 likes

Een turtle overgenomen van Ries. Zag eruit zoals beschreven. Was het uurtje rijden meer dan waard. Graag tot de volgende keer!

Deal was snel geklonken met Ries. Vlotte communicatie en snelle verzending. Bedankt @riesbiem

1 like

Vandaag speedy verkocht aan notoir flipperaar en horlogeliefhebber @riesbiem.
Na enkele (dezelfde :stuck_out_tongue:) beantwoord te hebben snel wat afgesproken voor de overdracht
Wederom weer gezellig en zonder bijzonderheden horloge overgedragen. Veel plezier er mee!

1 like

Al enige tijd geleden mijn eerste “horlogeforum” horloge bij Ries gekocht. Alles super verlopen volgens afspraak!

1 like

Twee retro Casio’s overgenomen van Ries, snel geregeld en precies zoals beschreven.
Helemaal top! :+1:

Vlotte en duidelijke communicatie en snelle afwikkeling, helemaal goed dus!

Seiko Bandje van hem gekocht.
Zag er prima uit en de communicatie was snel en vriendelijk Top!

1 like

Seiko Cocktail Time Presage “Espresso Martini” SSA345J1 overgenomen van Ries. Prettige en vlotte communicatie, super snel verzonden, erg goed verpakt en een horloge dat volledig voldoet aan de omschrijving. Kortom een aanrader. Ries bedankt!
Mvg. Bertjan

Gouden turtle verkocht aan Riesbiem, snelle communicatie, snelle betaling, aardige vent.

Aanrader!

1 like

Hamilton overgenomen van @riesbiem :+1:

Prima deal en leuk contact. Ries bedankt!

1 like

MM300 verkocht aan @riesbiem vandaag. Goed contact, fijne deal.

Enjoy! :+1:

1 like

De lang gekoesterde Marinemaster kunnen lospulken van Ries. Prettige overdacht gehad, die de rit meer dan waard was. Wellicht doen we in de toekomst nogmaals zaken. Bedankt @riesbiem!

1 like

Na wat dagen contact te hebben gehad met @riesbiem mijn Hamilton khaki field van hem ontvangen. Een hele fijne communicatie en snelle levering. Kortom een super deal :+1:t4::+1:t4::+1:t4:

1 like

Een horloge van @riesbiem overgenomen.
Vlekkeloze deal: duidelijke, vriendelijke communicatie, razendsnel en goed verpakt verzonden en het horloge precies als omschreven. Keurig :+1:t2:.

1 like

Twee horloges aan @riesbiem verkocht, zeer snelle deal gemaakt. Communicatie met Ries is ook zeer prettig! Al met al een uitstekende ervaring :grin:

1 like

Horloge aan Ries @riesbiem verkocht. Leuk onderhandeld, zeer vlotte betaling en dito communicatie. Kan Ries dan ook van harte aanbevelen.

Ries (@riesbiem) is een topper! :ok_hand:

Vanmorgen vroeg interessebericht voor een van de horloges die ik te koop had gezet. Na wat heen-en-weer gemail zijn we vlot tot een voor beiden keurige deal gekomen en gelijk staan de centen al op mijn rekening. Morgen om de pols Ries, veel plezier ermee.

1 like