Riesbiem 👍

Super contact.

Snel verzonden, snel binnen.

Thanx, complimenten zijn wederzijds!(tu)

Horloge van Ries overgenomen. Lekker vlot contact en af kunnen spreken voor persoonlijke overdracht. Graag tot nog eens!

Tweede klok overgenomen van Riesbiem.
Snel, goed en bovenal betrouwbare transactie’s (tu)

Supersnelle betaler en fijn zaken mee doen !

Zojuist een Steinhart Ocean One, met groene Lunette van Ries overgenomen. Afgelopen vrijdag een snelle en prettige emailwisseling mee gehad en vandaag al het horloge van de PostNL koerier in ontvangst mogen nemen.Horloge was erg deugdelijk verpakt en geheel compleet met doos, papieren, schakels zoals beschreven. Ik ben heel tevreden over deze manier van zakendoen en zal wellicht in de toekomst nog vaker zaken met Ries doen. Wens hem een heel goede kerst toe! vriendelijke groet, Peter

Vlotte communicatie, snelle afhandeling een aanrader!

Aanrader die Ries. Vlot en heel aardig contact, horloge zoals beschreven.

Anytime again.

Miyota 8215 uurwerk van Ries overgenomen om mijn Obris Morgan Branco te repareren, contact ging soepel en de overdracht ook :slight_smile:

Een vlotte deal met Riesbiem, alles prettig en netjes verlopen (tu)

Bedankt :)-D

Vandaag de Orbis binnengekregen die ik van Ries heb overgenomen.

Net als de vorige keren weer snelle afhandeling en een mooie klok zoals beschreven.

Aanrader!!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Goede deal gedaan met ries, zeker aan te raden

Zeer goede ervaring met Ries als koper.
Snel spijkers met koppen slaan en komt zijn afspraken na (tu)

Ook hier een hele goede ervaring met Ries.
Prettige communicatie en mooie deal gedaan.
Bedankt.

Goed ervaring, Ries heeft zijn tag Heuer Grande date aan mij verkocht omdat ik als eerste had gezegd hem te willen kopen, een week lang reserveren was geen probleem. Man van zijn woord.

Goede ervaring met Ries!(tu)

horloge geruild met Ries. Prima contact, zowel via PB als in real life!

(tu)

Vandaag mijn Hamilton geruild met Ries voor een Tudor, altijd prettig zakendoen met Ries!
Gezellig bijkletsen over onze gezamenlijke hobby/afwijking

Mooi horloge gekocht van Ries, goede communicate en mocht er iets niet goed zijn biedt hij aan om het op te lossen. Doe graag weer zaken met hem. (tu)