Riesbiem 👍

Snelle afhandeling en vlotte communicatie top forumlid

Horloge verkocht aan riesbiem.
Aardige man en veel interesse in horloges.
Volgende keer iets meer tijd !!.Dan doen we KOFFIE.

Voor de tweede keer een zeer goede ervaring met Ries gedaan!
Elke keer weer!

Bedankt Ries,

Matthijs

Leuke deal gesloten met Ries, altijd gezellig met die ouwe flipperaar (ik mag dat zeggen haha)

2 likes

Vandaag bij Ries een Tissot T Touch opgehaald en onder het genot van een kopje koffie over de gezamenlijke hobby gesproken, erg gezellig.

Dit alles kwam tot stand nadat ik donderdag eigenlijk impulsief interesse had gekregen in een horloge die Ries te koop aanbood. Bij het eerste contact gelijk aangegeven dat ik wel geïnteresseerd was, maar dat ik hem graag in het echt wilde bewonderen voordat ik daadwerkelijk de knoop zou doorhakken. Dit was allemaal geen probleem, de mail wisseling vanuit Ries was helder en vlot.

Bedankt Ries! Het was de 2,5 uur rijden waard

1 like

Ook ik vandaag een ruildeal gemaakt met Ries. Erg duidelijke communicatie. En omdat we dicht in de buurt woonde heb ik voorgesteld direct af te spreken. Was geen probleem, fijne ontvangst en goede ruildeal gemaakt. Echte liefhebber ook!

Dank je Ries, ik ben er blij mee ondanks een nat pak :grin:

1 like

Zoals al mijn voorgangers een prettige deal kunnen doen met riesbiem over de app en per post.
Snelle communicatie en zeer betrouwbaar!

1 like

Ook ik kan niet anders zeggen dan dat het contact en de verkoop met @Riesbiem erg prettig is verlopen.

Snelle en goede levering.
Ik ben erg happy met mn SKX009. :thumbsup:

1 like

Wederom leuke deal met @riesbiem
Altijd nette afhandeling tot de volgende ronde😉

1 like

Als flipperaars onder elkaar komen we er natuurlijk snel uit :joy:

Bedankt dat je mijn droom laat uitkomen @riesbiem … you’re the best! :raised_hands:

1 like

Bedankt voor weer een toffe ruil @Riesbiem!

1 like

Zeer gastvrij ontvangen door Ries voor de overdracht van mijn droomhorloge. Een zo goed als nieuwe Omega Speedmaster Pro. Bij een kop koffie gepraat over hobby en uitgebreid de tijd genomen om het horloge samen te bekijken en daarna vlot en snel afgehandeld.

Leuk om kennis te maken Ries. @riesbiem

Vriendelijke groet,
Daan Paul

1 like

Dat was een wederzijds genoegen @Kerkhoffd :thumbsup:

Heel veel plezier ervan! En graag tot een volgende keer :slight_smile:

1 like

Een dikke thumbs up voor @Riesbiem. Fijne kerel, vlotte betaling en communicatie zoals het hoort. Thx man!

1 like

Hier wederom weer prettig zaken gedaan met ries @riesbiem

1 like

Zojuist een horloge overgenomen als hobby projectje, verkoop liep lekker vlot en is verstuurd voordat betaling ontvangen is, bedankt voor het vertrouwen :+1:

1 like

Onlangs een horlogebandje over genomen van @riesbiem Transactie is prima verlopen en boodschap op de envelop is maar een klein gebaar maar wordt erg gewaardeerd!

2 likes

Vlot en vooral prettig contact, horloge in omschreven staat en goed verpakt; top!

Bedankt Ries!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Ries.

Prima ervaring: vlotte communicatie en een echte liefhebber.

Nogmaals hartelijk dank @riesbiem👍

1 like

Bandje verkocht aan @riesbiem
Zeer snel geld overgemaakt en vlotte communicatie. Aanrader! Thanks again! :thumbsup:

1 like