Rikketik beurs 30 april 2017

Beide :wink: Ik heb op de Rikketik van oktober wel een paar leuke aankopen kunnen doen :slight_smile: En je ziet in de Rikketiks ook altijd mooie aanwinsten voorbij komen. Maar het zijn wel grotendeels vintage horloges.

Jullie maken het nog niet echt aantrekkelijk… :wink:

Dat vermoeden had ik al inderdaad, vandaar dit topic :slight_smile:

Je moet niet verwachten dat je naar een Nederlandse Baselworld oid. gaat. Het is zeker leuk om een keer mee te maken en rond te struinen al licht je intresse niet per se bij vintage. Maar ik vind het als vintage horloge liefhebber altijd wel leuk de tafeltjes af te struinen naar die hidden gems :spy: Qua prijzen is het verschillend maar je kan over het algemeen altijd wel aardige deals doen.

1 like

:+1: Duidelijk!

@BG1 maakt elke keer een leuk topic met sfeerimpressies. Ik denk dat dit topic je wel een redelijk idee geeft van hoe het is:

Ik zal de opmerking maar snel maken…

5 likes

Normaal wel maar ik zal er deze keer niet bij zijn! Andere verplichtingen.

1 like

Je bedoelt een minimale toelatingseis van 70jaar?

IDbewijs vereist!

3 likes

Ja, voor het algemene gedeelte, toegang tot de klokkenstands is voorbehouden aan hen die de tachtig hebben gerond!

1 like

Ik ben ook van plan om voor het eerst te gaan! Ben benieuwd wie ik tegen zal komen. :grin:

Als watch newbe ben ik ook een keer geweest. Werkelijk sensationeel, voor een keertje dan. Je moet echt een kenner zijn, om de goede dingen eruit te pikken. Of je gaat mee aan het handje van een kenner.
Toch heb ik er geen spijt van gehad, maar ik laat me daar niet meer zien.

word jij ook vanzelf hoor…

6 likes

Nee, klopt… dat doen we op 27 Mei in de Winkel van Sinkel :slight_smile:

'k heb er eigenlijk sinds dat ik me met horloges bezighoudt nog geen een gemist… dit jaar valt ie samen met de verjaardag van mijn moeder, dus zal ik de Mc Donalds Afterparty met @koen waarschijnlijk moeten skippen… 'k ga ook proberen eens voor de veegploeg het pand te verlaten…

12 uur Koffiecorner?..

5 likes

Misschien handig als ik me vrij kan maken om samen te gaan we wonen bij elkaar om de hoek.

Groet Bram

1 like

Ja dat is idd wel handig, en gezellig natuurlijk!

1 like

We hebben nog wel even contact.

Gr Bram

1 like

Deze keer wil een collega van mij eens mee. Hij is ook geïnteresseerd geraakt in horloges.
Hoe zou dat nou komen ? :smiling_imp:

3 likes

En zo bloeit er van alles op, op dit mooie forum. :smile:

8 likes

Haha handen boven het dashboard!

3 likes