Rikketik beurs...plaats hier je nieuwe aanwinsten

Vandaag is de rikketik beurs in Houten weer en misschien is het leuk om alle nieuwe aanwinsten in één topic bij elkaar te zetten.

7 likes

Veel plezier iedereen

1 like

Tot ziens dan maar, zometeen.
Witte bloem in knoopsgat, kort rood haar en vrouwelijk :stuck_out_tongue_winking_eye:
Marjolijn

3 likes

Ik ben te herkennen aan een karamelkleurige huidskleur en een rugtas met camo! Ben waarschijnlijk ook de jongste daar met een leeftijd van 27! :drooling_face::joy:

7 likes

Tenzij iedereen zijn kleinzoon meeneemt :wink:

Veel plezier!!!

2 likes

Ik stap zo ook in. Hoe ik herkenbaar ben? Tissot Lemania om de pols. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aub nergens je rugzak neerzetten en wegrennen he? :joy::joy::joy:

6 likes

een beetje WIS minded terrorist stopt zijn explosieven natuurlijk in een tikkende pendule

( en zijn Brusselse spruitjes in die rugzak )

4 likes

Ik vond het niet zoveel aan, ik zie steeds hetzelfde aanbod voorbij komen en de prijzen stijgen. Helaas wel een Longines gemist waarop ik een bod had gedaan, wellicht heeft iemand hem hier.

Ik ga er niet heen, maar ik wil wel iedereen heel veel plezier toewensen en een goede jacht op de pareltjes, die er ongetwijfeld weer te vinden zullen zijn! :+1: :relaxed:

1 like

Ik was al op zoek naar dit exemplaar en finally bemachtigd! :slight_smile:

28 likes

Mooi klokje! Heel veel plezier ermee! :slight_smile:

1 like

Mijn eerste rikketik beviel erg positief. Veel mooie horloges gezien en gepast. Wat gereedschap gekocht en een duiker uit de jaren 60/70.

16 likes

Vanochtend ook ook even rondgelopen en naar huis gegaan met een SARB035 bij Rob vandaan. Kon de verleiding niet weerstaan. Onderweg nadenken hoe dit weer thuis te verkopen.:blush:

29 likes

Ja, leg dat maar weer eens uit! Misschien even met een omweg naar huis, voor extra tijd om een goeie reden te bedenken. :grinning:

1 like

Geen horloges gekocht deze keer maar wel gereedschapjes, een loep en een stel heel banden om de bandloze stakkers die ik hier al tijden heb liggen eindelijk draagbaar te maken. Als ik de banden aan de horloges heb geprutst zal ik ze in dit topic showen.

Het was wel heel erg druk, vooral zo tegen een uur of tien toen ik binnenkwam. Heb een paar leuke horloges gespot maar die waren een stukje boven mijn budget dus ik heb het gelaten bij kwijlen. En leuk kennis gemaakt met een paar H-Forummers.

6 likes

Wederom een aantal rondjes gelopen en met diverse mensen gesproken.
Ook even het nieuwe prototype van @Arie_Kabaalstra vast gehad ! Ik moet zeggen, ziet er echt heel top uit.
Maar ja , zoals bijna altijd ook even bij de stand van Florijn staan praten en ja, kon hem nu toch echt niet meer laten liggen.

Dus mijn nieuwe dagelijkse klok is de Florijn 1 geworden.
Nogmaals dank aan @hhe Hans !

Pieter.

22 likes

He! Jou heb ik gesproken bij Florijn! :facepunch:

1 like

Kwam eigenlijk voor wat gereedschap, maar dat is bij een setje nieuwe oliegevers gebleven. Kwam uiteindelijk thuis met een brok Titanium. Niet duur, maar hij doet het dan ook niet, en zo simpel als een nieuwe batterij zal het wel weer niet wezen.

Verder nog even een aantal HF-ers gesproken en natuurlijk ook de proto van @Arie_Kabaalstra bewonderd.

4 likes

Ja ik had nog verjaardagsgeld :muscle:t2: