Rikketik oktober 2019 sfeerimpressies en aanwinsten

Edit :smiley:

1 like

Inderdaad, heel fraaie wijzerplaat! :+1:
Gefeliciteerd!

1 like

Dank je wel man! :+1:

1 like

Moet je ook nog al die enthousiaste reacties lezen.
Sterkte! :sweat_smile:

1 like

Met @JimSoul de nodige Tissotā€™s bekeken maar weinig heel begeerlijke gezien (afgezien van die fraaie 526, maar die heb ik al :sunglasses:), dus geen horloges gekocht. Wel met een baal bandjes naar huis gegaan.

En een hoop HFā€™ers gesproken bij de koffie en de lunch.
Dus heb me wel weer vermaakt. :sunglasses:

14 likes

Hahahaā€¦ inderdaad! :wink: Dank je wel! :+1:

3 likes

Ik ben ook geweest, samen met mijn zoontje van 7. Het was mijn eerste bezoek aan de Rikketik beurs. Erg leuk, alleen wel behoorlijk druk. Daardoor was het zo nu en dan lastig om, tussen de mensen door, het aanbod goed te zien. En het viel me op dat er erg veel aanbieders van antieke tafel en staande klokken waren. Niet echt mijn cup of tea.

1 like

Om klokslag twaalf uur ontstaat er ineens een samenscholing van een mannetje of tien. Dan is het direct duidelijk :smiley:

4 likes

Een mes om een gat mee in je blikje te prikken zodat je het in Ć©Ć©n teug kunt leegdrinken.

23 likes

Koffie. Beeldscherm.
Verdomme :joy:

4 likes

Elkaar een beetje zenuwachtig aankijkend op zoek naar een knikje van herkenning ?

2 likes

Als je Googled op ā€˜Admes horlogeā€™ denkt dat betweterige Google dat je op zoek bent naar dames horloges :sweat_smile:

4 likes

Inderdaad een zeer fraaie Tissot! En voor een mooie prijs lees ik! Gefeliciteerd met deze aanwinst.

1 like

Jou volgens mij niet gezien bij de koffie corner :thinking:

Lijkt wel vinyl! Gave klok hoor!

1 like

Ik zag de stalen raceband nog bij @Magni80, wellicht heeft hij hem nog (weet niet of het de juiste maat is)

Aardige gast idd.

1 like

Guilloche heet zoā€™n dial/ werkje als ik mij niet vergis.

Of gewoon een plaat met een patroontje. Patroontjesplaat.

2 likes

Die is van mij geweest! Ik herken hem aan het bandje. Ik heb hem toentertijd ingeruild met cash up voor een Jaeger-LeCoultre. Dat was in april '18, dus hij lag er al een hele tijd! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja klopt. Die heb ik gezien. Ik zet er het liefst een leren/rubberen tropic op. Bedankt voor de tip. :ok_hand:t3:

2 likes